Date : 2/7/2011 10:53:35 AM
From : "ira pinto"
To : "Einat Ronen"
Subject : RE: חזרתי

תודה :)

From: Einat Ronen [EinatRo@justice.gov.il]
Sent: Monday, February 07, 2011 12:32 PM
To: ira pinto; Hila Echerman; Dana Daybog
Subject: RE: חזרתי

ברוכה הבאה


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Monday, February 07, 2011 12:34 PM
To: Einat Ronen; Hila Echerman; Dana Daybog
Subject: חזרתי

היי,

קיבלתי סיסמה חדשה לתיבת הדואר הזאת, אז אני שוב כאן.

נשיקות,
אירה