Date : 2/7/2011 10:53:35 AM
From : "ira pinto"
To : "Einat Ronen"
Subject : RE: חזרתי
תודה :)
From:
Einat Ronen [EinatRo@justice.gov.il]
Sent:
Monday, February 07, 2011 12:32 PM
To:
ira pinto; Hila Echerman; Dana Daybog
Subject:
RE: חזרתי
ברוכה הבאה
From:
ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent:
Monday, February 07, 2011 12:34 PM
To:
Einat Ronen; Hila Echerman; Dana Daybog
Subject:
חזרתי
היי,
קיבלתי סיסמה חדשה לתיבת הדואר הזאת, אז אני שוב כאן.
נשיקות,
אירה