Date : 11/20/2011 9:43:51 AM
From : "ira pinto"
To : "Hila Echerman"
Subject : ‏‏FW: מתנות וארוחה לשני אורחים מחו"ל

היי,

יהודית דיברה איתי עכשיו וצריך לקדם את נושא הארוחה.

מה את חושבת, עדיף שנוכל איתם לפני המנכ"ל, שזה יוצא לאנץ' ב-12:00, או אחרי, שזה 15 ומשהו?

ועוד שאלה - מי כדאי שישתתף בארוחה, אם רק אנחנו (את ואני), או גם משתתפים נוספים במפגש, במיוחד אם הארוחה תהיה אחרי (עדיין לא קיבלתי אישור סופי למשתתפים מטעם בתי המשפט, חוץ מהשופט בנימיני שהוא בא מטעם המכון להשתלמויות שופטים).

תודה,
אירה


מ: Yehudit Steigenberger ‏[YehuditS@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום חמישי 17 נובמבר 2011 11:23
עד: ira pinto
‏‏נושא: RE: מתנות וארוחה לשני אורחים מחו"ל

הי אירה,
 
מתנות יש במלאי.
לגבי הארוחה: אני לא מתמצאת במסעדות כשרות בתל אביב. את מכירה מהשו ייצוגי? אנחנו צריכים לפנות אלהן לקבלת הצעת מחיר ועל בסיס זה להוציא הזמנת רכש.
כדאי למצוא מסעדה או מסעדה במלון שקרוב לאתר האחרון שמבקרים באותו יום.
על כמה סועדים מדובר? באיזה שעה?
 
יהודית


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Thursday, November 17, 2011 11:13 AM
To: Yehudit Steigenberger
Cc: Hila Echerman; Chana Leib; Ira Pinto
Subject: מתנות וארוחה לשני אורחים מחו"ל

שלום יהודית,

נודה מאד לקבלת עזרתך לעניין מתנות וארוחת צהריים לשני אורחים מחו"ל, נציגים מטעם התוכנית יורומד של האיחוד האירופי, אשר ייפגשו ביום 30.11 עם מנכ"ל ומספר נציגים נוספים של המשרד ושל מערכת בתי המשפט.
תומר ביקש שנארגן להם מתנות וארוחת צהריים.

מדובר בנציגים בדרג לא מאד בכיר. הם נפגשים עם המנכ"ל ב-30.11 בשעה 14:00 בתל אביב, אז אם מארגנים להם ארוחה, זה צריך להיות באותו יום בצהריים בתל אביב.

נשמח לשמוע אם זה אפשרי, ואם כן מהו התקציב לארוחה ואיך עושים את זה, ואיזה פרטים את צריכה מאיתנו.

תודה רבה מראש,
אירה