אל: "Hila Echerman" <HilaE@justice.gov.il>, <irap@mail.gov.il>, "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 25/10/2010 15:24
נושא: התייעצות - מינוי נציגים לביקור הלימודי בנושא קורבנות וגישה לערכאות ולקבוצות חלשות 22-26 בנובמבר
הילה ואירה הי,אני צריכה לפנות ללשכת המנכ"ל למינוי נציגים לביקור הלימודי בנושא קורבנות וגישה לערכאות ולקבוצות חלשות 22-26 בנובמבר.בטרם אשלח את המייל אשמח לקבל את הערותיכן (אני ממתינה להמלצות מאורית קורן - השאלה עד מתי להמתין?)צרפתי את הפנייה במסמך - האם אני פונה ישירות לגיא ומכתבת את תומר?תודה רבהעינת