Date : 2/16/2011 3:35:43 PM
From : "ira pinto"
To : "Dana Daybog"
Subject : RE: אירוע פרידה למתמחים וחגיגות ימי הולדת לילידי פברואר (הילה ק., הילה א. ודנה)

היי,

מה עניינים?

זה לא היה אותו דבר קודם?

הילה דיברה על להיפגש אולי מחר שלושתנו, אבל אני לא יודעת אם בסוף זה יוצא. שמעת על זה משהו?

ערב טוב,
אירה

From: Dana Daybog [DanaDa@justice.gov.il]
Sent: Wednesday, February 16, 2011 4:09 PM
To: Yehida Benleumi Tlv; Shavit Matias
Subject: Updated: אירוע פרידה למתמחים וחגיגות ימי הולדת לילידי פברואר (הילה ק., הילה א. ודנה)
When: Tuesday, February 22, 2011 1:00 PM-2:00 PM.
Where:

When: יום שלישי 22 פברואר 2011 13:00-14:00 (GMT+02:00) ירושלים.
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
 

בתוכנית האמנותית: פיקניק וחגיגות ימי הולדת של ילידי פברואר     
(להתחיל להחזיק אצבעות מעכשיו שלא יירד גשם)
אנא נסו, במידת האפשר, לשריין את המועד