אשמח להשתתף... אני גם חייבת כסף למישהו על המתנה לטל...
אני צריכה להעביר לכם סכום כולל למתנות הקרובות, אבל כל פעם שוכחת...
----- "Hila Kugler-Ramot" <HilaKu@justice.gov.il> כתב: -----
אל: "Assaf Radzyner" <AssafR@justice.gov.il>, "Avishai Azriel" <AvishaiA@justice.gov.il>, "Dana Daybog" <DanaDa@justice.gov.il>, "Danielle Dalit Levitan" <DanielLi@justice.gov.il>, "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>, "Emily Cooper" <EmilyC@justice.gov.il>,
"Hila Echerman" <HilaE@justice.gov.il>, "Hila Kugler-Ramot" <HilaKu@justice.gov.il>, "Hila Tene" <HilaT@justice.gov.il>, "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>, "Itai Apter" <ItaiA@justice.gov.il>, "Michal Herzberg" <MichalHer@justice.gov.il>, "Miri Lis" <MiriL@justice.gov.il>,
"Tal Mimran" <TalMim@justice.gov.il>, "Yael Weiner" <Yaelw@justice.gov.il>
מאת: "Hila Kugler-Ramot" <HilaKu@justice.gov.il>
תאריך: 26/10/2010 12:34
נושא: יום הולדת לאלינה
שלום שלום, מחר אלינה גדלה לה בשנה, אז לפי הנוהל, כל המעוניין מתבקש להעביר אלי 10 ש"ח.
תודה : )