הי יאיר,רצ"ב סט של טפסים ואישורים שעליך להעביר למשרד המשפטים על מנת להתחיל את ההתמחות. יש למסור/לשלוח את החומר לגב' איריס בר, אגף משאבי אנוש, משרד המשפטים - ראשי, רח' צלאח א-דין 29, ירושלים.על מנת לא לעכב את הפרוצדורה, כדאי להעביר אליה את הטפסים בהקדם האפשרי, ולהשלים בהמשך את כל האישורים הנדרשים.אנחנו בודקים עם המתמחה הפורש שלנו אם הוא יהיה מוכן לעזוב יותר מאוחר ומקווים שנוכל לבוא לקראתך לגבי מועד תחילת ההתמחות. בכל מקרה נדבר בימים הקרובים.יום טוב,אירה