Date : 8/23/2011 8:30:00 AM
From : "ira pinto"
To : "Yair Castel"
Cc : "hilae@justice.gov.il"
Subject : RE: תחילת התמחות

היי יאיר

מקווה שאתה עושה חיים בלונדון והקורס מעניין

המתמחה שלנו עוזב סופית בסוף חודש אוגוסט, אז אנחנו מאד נשמח אם תוכל להתחיל את ההתמחות כמה שיותר מוקדם, ככל שזה יסתדר מבחינת ההתחייבויות הקודמות שלך

תעדכן אותי בבקשה מתי אתה יכול להתחיל

כל טוב,
אירה

From: Yair Castel [yaircastel@gmail.com]
Sent: Monday, August 15, 2011 12:20 PM
To: Ira Pinto
Subject: Re: תחילת התמחות

שלום אירה,

 כיוון שאני בלונדון, אני לא יכול, נכון לכרגע, למלא ולהחזיר לך את הטפסים. אני אנסה בימים הקרובים להדפיסם, למלאם ולסרוקם אך אני לא יכול להתחייב מתי זה יקרה.

אין לי טלפון אך אני נגיש, מעתה, במייל כך שאשמח לשמוע על כל שינוי בנוגע לתחילת ההתמחות

תודה רבה

יאיר


2011/8/10 Ira Pinto <IraP@justice.gov.il>
הי יאיר,
 
רצ"ב סט של טפסים ואישורים שעליך להעביר למשרד המשפטים על מנת להתחיל את ההתמחות. יש למסור/לשלוח את החומר לגב' איריס בר, אגף משאבי אנוש, משרד המשפטים - ראשי, רח' צלאח א-דין 29, ירושלים.
 
על מנת לא לעכב את הפרוצדורה, כדאי להעביר אליה את הטפסים בהקדם האפשרי, ולהשלים בהמשך את כל האישורים הנדרשים.
 
אנחנו בודקים עם המתמחה הפורש שלנו אם הוא יהיה מוכן לעזוב יותר מאוחר ומקווים שנוכל לבוא לקראתך לגבי מועד תחילת ההתמחות. בכל מקרה נדבר בימים הקרובים.
 
יום טוב,
אירה