Date : 5/30/2012 1:36:47 PM
From : "ira pinto"
To : "Hila Echerman" , "Chana Leib"
Cc : "Ira Pinto"
Subject : ‏‏RE: יורוג'סט- כעס בהנהלת בתי המשפט על אי בחירת נציג מטעמם למפגש בשבוע הבא


היי,

 

בכוונה לא שלחת לעמיר?

 

גם שימי לב שכתבת יורוג'סט במקום יורומד.

 

 

 

אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il

מ: Hila Echerman ‏[HilaE@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום רביעי 30 מאי 2012 11:15
עד: Chana Leib
‏‏עותק לידיעה: Ira Pinto; Chana Leib
‏‏נושא: יורוג'סט- כעס בהנהלת בתי המשפט על אי בחירת נציג מטעמם למפגש בשבוע הבא

הי עמיר,

 

כפי שידוע לך, בשבוע הבא עתיד להתקיים מפגש ברומא, ולשם כך קיבלנו את החלטתכם לגבי בחירת שלושת הנציגים, אשר אינם כוללים את נציגת הנהלת בתי המשפט.

 

עדכנו את הנהלת בתי המשפט בנוגע להחלטה. לאחר שליחת העדכון לעדנה עזריאלי (עם העתק לניקול פרץ ואליך) המודיע על כך שנציגת הנהלת בתי המשפט לא נבחרה להשתתף במפגש הקרוב, קיבלנו טלפון כעוס מניקול. להבנתה, היה סיכום שישלח נציג של הנהלת בתי המשפט לכל מפגש של התוכנית, וציינה כי אם המנכ"ל מחליט אחרת אזי צריכה להיות תקשורת ישירה בינו לבין מנהל בתי המשפט בנדון, ולא בין הדרגים הזוטרים בשני הצדדים.

 

אשמח לטיפולך בנושא.

 

כל טוב,

הילה