היי יעל,
קיבלתי אתמול בדואר אישור על הארכת החל"ת ורשום שם שהחל"ת היא עד 30.4.13.
בטופס ביקשתי להאריך עד 29.4.13, כלומר לחזור לעבודה רשמית ב-30.4, כדי שחודש אפריל יחשב לחודש עבודה.
אשמח אם תוכלי לבדוק עם מזל אם אפשר לתקן.
תודה ושבוע טוב,
אירה
אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il
Please reply to irap@justice.gov.il