היי הילה ואירה,
מצ"ב הטיוטה לקראת התת ועדה. יש עוד כמה דברים פתוחים- שצריכים השלמה- או שאנחנו מחכים לתשובות, או שלא היו ברורים לי כל צרכם.
מירקרתי בירוק את השאלות שהיו לי, ודברים שאני יודעת שהם עדיין פתוחים.
אשמח לכל הערותיכן והכוונתכן, מה לעשות הלאה.
חנה