Date : 11/14/2010 12:44:59 PM
From : "ira pinto"
To : ""Hila Kugler-Ramot""
Subject : הנדון: RE: העברת עותק: הנדון: נחתם הסכם קופרודוקציות בין ישראל לאנגליה

היי! איזה כיף לשמוע ממך :)
 
אנחנו בסדר גמור, קיפודון כבר ממש גדול וחמוד נורא.
 
ממש אשמח להיפגש, ואני די גמישה, אז מתי שנח לך!
 
נשיקות ושבוע מעולה.
----- "Hila Kugler-Ramot" <HilaKu@justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Hila Kugler-Ramot" <HilaKu@justice.gov.il>
תאריך: 14/11/2010 08:57
נושא: RE: העברת עותק: הנדון: נחתם הסכם קופרודוקציות בין ישראל לאנגליה

היי! אני כבר לא זוכרת אם עניתי לך, בכל מקרה אבדוק את העניין :)
מה שלומך? איך הולך? איך פצפון, ואת, ושניכם ביחד?
אני נוסעת השבוע ליורומד אבל אולי נצליח לתאם פגישה בשבוע הבא?


From: irap@mail.gov.il [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Monday, November 08, 2010 2:41 PM
To: Hila Kugler-Ramot
Cc: Hila Tene
Subject: העברת עותק: הנדון: נחתם הסכם קופרודוקציות בין ישראל לאנגליה


-----העברת עותק על ידי ira pinto/mail2 בתאריך 08/11/2010 14:37 -----

דוח אי-מסירה

המסמך שלכם:
הנדון: נחתם הסכם קופרודוקציות בין ישראל לאנגליה
לא נמסר לנמען :
HilaKu@justice.gov.il
סיבה:
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

      HilaKu@justice.gov.il



מה עליכם לעשות?

  • אפשר לשלוח שוב את המסמך שלא נמסר אל הנמענים המפורטים לעיל, בלחיצה על הלחצן "משלוח חוזר".  
  • לאחר שהמסמך יישלח שוב תוכלו למחוק דוח אי-מסירה זה.
  • אם המשלוח החוזר של המסמך ייכשל תקבלו דוח אי-מסירה חדש
  • אם לא התקבלו דיווחי אי-מסירה אחרים, המסמך נמסר בהצלחה לכל הנמענים האחרים.

    מסלול הניתוב:

    ext-mail/mail2


  • irap@mail.gov.il

    06/11/2010 10:47


    אל:

    "Hila Tene" <HilaT@justice.gov.il>


    עותק:

    "Hila Kugler-Ramot" <HilaKu@justice.gov.il>, "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>


    נושא:

    הנדון: נחתם הסכם קופרודוקציות בין ישראל לאנגליה



    בשעה טובה.
     
    הילה (ק.ר.), שימי לב -

    "הסכמי קופרודוקציות נחתמו עד כה בין ישראל לבין אוסטרליה, בלגיה, ברזיל, קנדה, צרפת, גרמניה, הונגריה, איטליה, פולין ושבדיה. טיוטות הסכם מחליפות בימים אלה ידיים גם בין קרן הקולנוע הרוסית לקרן הקולנוע הישראלי בראשות כתריאל שחורי."

    למיטב זכרוני היתה בעיה עם ההסכם עם פולין (יכול להיות שקיים הסכם ישן ויש בעיה עם מו"מ על חדש?). גם על רוסיה לא שמעתי.

    נשיקות! 


    ----- "Hila Tene" <HilaT@justice.gov.il> כתב: -----

    אל: "Hila Kugler-Ramot" <HilaKu@justice.gov.il>, "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>
    מאת: "Hila Tene" <HilaT@justice.gov.il>
    תאריך: 04/11/2010 16:05
    נושא: נחתם הסכם קופרודוקציות בין ישראל לאנגליה

    Hila Tene-Gilad, Adv.

    Director - Human Rights and Relations with International Organizations

    The Department for International Agreements and Litigation

    The Ministry of Justice

    Tel: 03-6899839

    Fax: 02-6462588

    Mobile : 050-6217094

     

     

    P Please do NOT print me unless you really have to