Date : 10/10/2010 9:07:21 AM
From : "ira pinto"
To : ""Einat Ronen""
Subject : הנדון: RE: הנדון: בוקר טוב - שאלה

היי, בוקר טוב,
 
נראה לי שבהחלט כדאי לכתוב או להתקשר לתומר כי באמת חבל שלא יהיה עוד נציג.
 
תיכף אבדוק לגבי הספריה.
 
שיהיה שבוע מצוין וקל,
נשיקות,
אירה
----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 10/10/2010 10:04
נושא: RE: הנדון: בוקר טוב - שאלה

אירה בוקר טוב ושבוע טוב ומקסים
תודה שחזרת אלי
הכל ממש עוד רלוונטי
אני מודאגת כי לא חזרו אלי מלשכת מנכ"ל לגבי נציג נוסף לסמינר ב-19 אני חושבת שאכתוב בעדינות שוב
חבל שלא ייצא מישהו נוסף לסמינר.
מקווה שעבר סופשבוע נעים ושקט
נשיקות
עינת


From: irap@mail.gov.il [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Thursday, October 07, 2010 6:28 PM
To: Einat Ronen
Subject: הנדון: בוקר טוב - שאלה

הי עינת,
 
היה לנו יום עמוס בבדיקות למיניהן (הכל בסדר), ואני רק עכשיו רואה את המיילים, מקווה שזה עדיין רלוונטי.
בביקורים הלימודיים המשתתפים מקבלים סכום נאה מהמארגנים לכיסוי ההוצאות שלהם (תחבורה, אוכל וכו').
 
ערב טוב,
אירה
----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>, "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 07/10/2010 09:54
נושא: בוקר טוב - שאלה

הי אירה בוקר טוב,
אנ יושבת עם בת שבע שנבחרה לביקור הלימודי בוינה.  היא שואלת מי מממן את ארוחות הערב בביקור?
העדפתי לשאול אותך לפני שאני שואלת את ולרי
מקווה שהיה לילה רגוע חיבוק
עינת