Date : 5/12/2011 10:03:43 AM
From : "ira pinto"
To : "Einat Ronen"
Subject : RE: נושאים שונים

היי עינת,

שוב תודה רבה!

בינתיים קיבלתי רק את המייל הזה, יכול להיות שהמייל על SHARE כבר יותר ולכן עדיין לא הגיע?.. תוכלי לנסות לשלוח לי אותו לג'ימייל? ira.vereskova@gmail.com
ואשמח אם תוכלי לשלוח לי את ה-talking points with Ricardo Seri - שמורים ב-I-ENP.

תודה!!!

ולגבי היורופול - דיברתי עם נועם, יכול להיות שדיברתם עם המזכירה של עודד ברוק ממשרד האוצר (יש שניים) - אני צריכה את עודד ברוק מהמשרד לביטחון פנים :)

From: Einat Ronen [EinatRo@justice.gov.il]
Sent: Thursday, May 12, 2011 12:40 PM
To: ira pinto
Cc: Hila Echerman
Subject: נושאים שונים

הי אירה יקרה,

 

מקווה שדניאל ירגיש טוב במהרה.

 

לגבי הנושאים שדיברנו עליהם טלפונית:

SHARE-ERIC :

  • שלחתי לך כרגע את המייל ששלחתי בזמנו להילה עם כל החומרים.
  • החומר המודפס אצל נעם והוא עם רכב היום אז הוא אמר שייתכן ויוכל להקפיץ לך את החומר או לתאם בדרך (הוא יתקשר אליך).
  • בררתי לך עם המשרד לאזרחים ותיקים ויש לך אישור כניסה ליום ראשון.

 

יורופול: ביקשתי מנעם שיסדר לך את האישור כניסה ליורופול.

 

הנקודות לפגישה ביום שני  עם Ricardo Serri: אני מצרפת לך את המייל ששלחתי בזמנו להילה ולך אחרי הפגישה עם מייקל לי. קראתי שוב וראיתי שאין התייחסות ספציפית להצהרה.

 

אני פה בשבילך ואשמח לעזור בכל מה שאת צריכה.

תרגישו טוב

חיבוק

 

עינת