בוקר טוב,
כבר הודעתי שאירה חוזרת בתאריך 29.4. לעבודה עדכנו אצלכם בבקשה.
תודה
From: Yael Weiner
Sent: Sunday, April 14, 2013 10:31 AM
To: Mazal Rahamim
Subject: Fwd: הארכת חל"ת
תחילת ההודעה שהועברה:
מאת: ira pinto <irap@mail.gov.il>
תאריך: 14 April, 2013 10:17:14 GMT+03:00
אל: <Yaelw@justice.gov.il>
נושא: הארכת חל"ת
היי יעל,
קיבלתי אתמול בדואר אישור על הארכת החל"ת ורשום שם שהחל"ת היא עד 30.4.13.
בטופס ביקשתי להאריך עד 29.4.13, כלומר לחזור לעבודה רשמית ב-30.4, כדי שחודש אפריל יחשב לחודש עבודה.
אשמח אם תוכלי לבדוק עם מזל אם אפשר לתקן.
תודה ושבוע טוב,
אירה
אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il
Please reply to irap@justice.gov.il