היי, רוב הסיכויים שביום רביעי אגיע לחצי יום (במחצית השניה של היום) אבל יש גם סיכוי שאגיע בבוקר, אדע רק בשלישי בערב.
אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il
Please reply to irap@justice.gov.il
מ: Yael Achilea [YaelA@justice.gov.il]
נשלח: יום שני 10 ספטמבר 2012 14:58
אל: Ira Pinto
נושא: הי אירה, האם אפשר לשבת אצלך ביום ד'?