Date : 9/10/2012 4:10:41 PM
From : "ira pinto"
To : "Yael Achilea" , "Ira Pinto"
Subject : ‏‏RE: הי אירה, האם אפשר לשבת אצלך ביום ד'?

היי, רוב הסיכויים שביום רביעי אגיע לחצי יום (במחצית השניה של היום) אבל יש גם סיכוי שאגיע בבוקר, אדע רק בשלישי בערב.

אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il

מ: Yael Achilea ‏[YaelA@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום שני 10 ספטמבר 2012 14:58
‏‏אל: Ira Pinto
‏‏נושא: הי אירה, האם אפשר לשבת אצלך ביום ד'?