Date : 11/29/2010 1:19:49 PM
From : "ira pinto"
To : ""Einat Ronen""
Subject : הנדון: RE: הנדון: שאלה של השופט יגאל מרזל בעניין השתתפותו בפגישה במסגרת תוכנית היורומד

יש איפשהו מייל מניקול שבו היא מספרת על כל הדברים - תנסי באאוטלוק - courts

 
----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 29/11/2010 14:31
עותק: "Hila Echerman" <HilaE@justice.gov.il>
נושא: RE: הנדון: שאלה של השופט יגאל מרזל בעניין השתתפותו בפגישה במסגרת תוכנית היורומד

תודה רבה!!! כך אעשה
המשך יום נעים


From: irap@mail.gov.il [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Monday, November 29, 2010 2:34 PM
To: Einat Ronen
Cc: Hila Echerman
Subject: הנדון: שאלה של השופט יגאל מרזל בעניין השתתפותו בפגישה במסגרת תוכנית היורומד

דווקא בבתי המשפט לקחו את זה ברצינות - הם ארגנו השתלמויות, פתחו דף מיוחד בפורטל האינטרנט וכו'. שידבר עם ניקול.
----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>, "IraP-mail.gov.il" <IraP@mail.gov.il>, "Hila Echerman" <HilaE@justice.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 29/11/2010 12:49
נושא: שאלה של השופט יגאל מרזל בעניין השתתפותו בפגישה במסגרת תוכנית היורומד

הי הילה ואירה,
מקווה שהיום עובר בנעימים.
כבוד השופט יגאל מרזל מאוד מוטרד מהשתתפותו בפגישה של ראשי המכונים להכשרת שופטים.
הוא ביקש את כל החומרים והתכנים של הפגישה הקודמת ואלה נשלחו אליו.
הוא שוחח איתי ושאל מה בעצם נעשה עם כל הידע שנרכש במסגרת הביקורים הלימודיים והסמינרים האם פיתחו תוכנית מסוימת להכשרה וכד'.
הוא רוצה להשתתף אך רוצה להיות מוכן וביקש שאברר את העניין.
רציתי לשאול אתכן בהמשך לשאלתו, מעבר לדוחות שאמורים להגיש המשתתפים האם יש תהליך /פעילות/תוכנית בעקבות הביקורים והסמינריונים שפותחו?
תודה
בברכה,
עינת