Date : 3/16/2011 10:22:39 AM
From : "ira pinto"
To : "Hila Echerman"
Subject : RE: עינת במילוי מקום

מצוין!

הודעתי לנסים שאני מאריכה עד 13/4 (כולל) - כלומר אני חוזרת ב-14/3 - תוכלי בבקשה לתקן אצלו? תודה.

ואם כבר, אני מאד אשמח לעזרתך לעדכן רטרואקטיבית את הדרגה שלי ל-א1 מיום 1.7.10 (נראה לי) - היום שבו שינו את מתח הדרגות של ב-א1 לב-א2. פניתי כבר כמה פעמים לרחל נבון אך ללא הצלחה.

תודה ונשיקות,
אירה

From: Hila Echerman [HilaE@justice.gov.il]
Sent: Wednesday, March 16, 2011 11:28 AM
To: dana daybog; ira pinto
Subject: עינת במילוי מקום

לידיעתכן, היום ביקשתי כי עינת תשב על התקן שאירה מפנה 
 


From: Hila Echerman
Sent: Wednesday, March 16, 2011 8:11 AM
To: Mazal Rahamim
Cc: Rachel Navon
Subject: RE:

הי מזל,
עם חזרתה של אירה, אני מבקשת שהיא תשובץ בתקן שהיא זכתה בו במכרז: א1-א3, כך היא מפנה את התקן שעד כה ישבה עליו.
אשמח שעינת תמלא מקום של התקן שמפנה אירה עד שנצא למכרז עליו.
אני לרשותכן,
הילה


From: Mazal Rahamim
Sent: Tuesday, March 15, 2011 3:19 PM
To: Hila Echerman
Cc: Rachel Navon
Subject: RE:

היי הילה,
אירה פינטו הודיעה לנסים על חזרתה לעבודה בתאריך 13.4.
עלייך להודיע לעינת רונן על הפסקת עבודתה בתאריך 12.4.
לטיפולך המסור.
תודה,
 
מזל רחמים
מרכזת ייעוץ וחקיקה
טל: 6466543 פקס: 6467950
mazalr@justice.gov.il
 
 
 


From: Mazal Rahamim
Sent: Tuesday, March 15, 2011 2:43 PM
To: Hila Echerman
Cc: Rachel Navon
Subject:

היי הילה,
רחל שואלת לגבי עינן רונן, עד מתי להאריך לה את ההעסקה?
תודה
 
מזל רחמים
מרכזת ייעוץ וחקיקה
טל: 6466543 פקס: 6467950
mazalr@justice.gov.il