Date : 3/6/2011 4:59:15 PM
From : "ira pinto"
To : "Hila Echerman"
Subject : RE: מילוי טופס 101 לשנת 2011

כן, תודה, ראיתי את הלינק.

From: Hila Echerman [HilaE@justice.gov.il]
Sent: Sunday, March 06, 2011 2:09 PM
To: ira pinto
Subject: RE: מילוי טופס 101 לשנת 2011

ראית את המייל של מירב כהן בנושא זה? אפשר להוריד מאתר המיסים. בדקתי בתא שלך אם הגיע, לא היה כלום. גם מה שמגיע אליך אני מבקשת שישלחו אליך הביתה.
 
 


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Sunday, March 06, 2011 11:14 AM
To: Hila Echerman
Subject: FW: מילוי טופס 101 לשנת 2011

היי,

תוכלי בבקשה להשיג בשבילי טופס כזה? אני לא רוצה לשלם 45% כשאני חוזרת...

תודה :)

From: Merav Zaken-Cohen [MeravZ@Justice.gov.il]
Sent: Friday, March 04, 2011 10:34 AM
To: Justice-All Around
Subject: מילוי טופס 101 לשנת 2011

עובדים יקרים,
 
מחלקת המשכורת שלחה לכל עובדי משרד המשפטים טופס 101 למילוי.
 
הוראות מס הכנסה קובעות כי העובדים מחוייבים למלא טופס זה אחת לשנתיים.
 
העובדים מתבקשים למלא טופס זה בדחיפות, תוך הקפדה על מילוי סעיפים ד' וה' וחתימה על הטופס.
 
לתשומת ליבכם:
 
עובדים שכתובת המגורים שלהם אינה מעודכנת, ירשמו התיקון על גבי הטופס ויפעלו לשינוי במקביל מול אמרכלי היחידות.
 
עובדים אשר שינו סטטוס ולא בוצע עדכון (נישואין, גירושין, ילדים וכיו"ב), ירשמו השינויים על גבי הטופס ויפעלו במקביל לשינוי ועדכון מול אמרכלי היחידות.
 
עובדים אשר מועסקים בעבודה נוספת מחוייבים להצהיר על כך ולהביא תיאום מס למחלקת המשכורת בצירוף לטופס.
 
אבקש להדגיש, טפסים אלה יועברו לבדיקת רשויות המס.
 
עובדים אשר לא יגישו הטופס, בהוראת רשויות המס, אנו ננכה ממשכורת אפריל, רטרואקטיבית ל- 1.1.11, מס בשיעור מקסימלי של 45%.
 
את הטפסים יש להגיש באופן מרוכז על ידי אמרכלי היחידות.
 
שאלות לגבי מייל זה יועברו למחלקת המשכורת באמצעות האמרכלים בלבד.
 
המתמחים/העובדים  שהחלו ביום 1.3.11 פטורים מהגשת טופס 101 בשנית.
 
 
בברכה,
 
מירב כהן-זקן
מנהלת תחום בכיר (משכורת)
משרד המשפטים
 
 
העתק: מר עמי טלמור, חשב המשרד