Date : 4/17/2011 8:48:39 PM
From : "ira pinto"
To : "Hila Echerman"
Subject : RE: בירור לגבי פרטי ההתמחות

המתמחה הבא שלנו...

חג שמח וחופשה נעימה וכיפית!!!


נשיקות,
אירה

From: Hila Echerman [HilaE@justice.gov.il]
Sent: Wednesday, April 13, 2011 8:03 AM
To: Dana Daybog; ira pinto
Subject: FW: בירור לגבי פרטי ההתמחות

מי הוא? לא זכור לי...

 
 


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Monday, April 11, 2011 3:06 PM
To: Yair Castel
Cc: Hila Echerman
Subject: RE: בירור לגבי פרטי ההתמחות

היי יאיר,

טוב לשמוע ממך.

אני כרגע בחופשת לידה, מציעה שתדבר עם הילה אקרמן, העומדת בראש המחלקה הכלכלית ביחידה - 03-6899810 או 050-6217195, מצרפת אותה כאן במייל.

להתראות כבר יחסית מאד בקרוב :)

כל טוב,
אירה



From: Yair Castel [yaircastel@gmail.com]
Sent: Sunday, April 10, 2011 4:49 PM
To: Ira Pinto
Subject: בירור לגבי פרטי ההתמחות


שלום אירה,

הייתי מעוניין לברר מספר פרטים לגבי ההתמחות.
ראשית, מכיוון שהתברר לי כי אני מסיים את התואר ואהיה זכאי להתחיל התמחות כבר בספטמבר (שכן אני עושה סמסטר קיץ באוקספורד) האם ישנה אפשרות להתחיל את ההתמחות עובר למרץ 2012. במידה והדבר לא מתאפשר, האם ישנה אפשרות לעשות טרום-התמחות ביחידה להסכמים בינלאומיים? חשוב לי לציין כי אימייל זה אינו משנה דבר לגבי אישור ההתמחות אצלכם ואף אם לא מתאפשר הדבר, אשמח להתמחות גם בתאריך המיועד.
שנית, הייתי שמח לשמוע מעט יותר על ההתמחות ולקבל הכוונה לנושאים בהם מתעסקת התת מחלקה הכלכלית, זאת על מנת שאוכל להכין את עצמי טוב (עד כמה שניתן) להתמחות. כמו כן, אשמח לשמוע מהם תנאי השכר (שכן התברר לי כי אינני יודע פרט זה)
חשוב לי לחזור ולציין כי אני שמח מאד שנבחרתי להתמחות ביחידה ומחכה להתחיל את העבודה עמכן.

תודה רבה וחג אביב שמח!

יאיר קסטל