שלום אירה,
הייתי מעוניין לברר מספר פרטים לגבי ההתמחות.
ראשית, מכיוון שהתברר לי כי אני מסיים את התואר ואהיה זכאי להתחיל התמחות כבר בספטמבר (שכן אני עושה סמסטר קיץ באוקספורד) האם ישנה אפשרות להתחיל את ההתמחות עובר למרץ 2012. במידה והדבר לא מתאפשר, האם ישנה אפשרות לעשות טרום-התמחות ביחידה להסכמים בינלאומיים?
חשוב לי לציין כי אימייל זה אינו משנה דבר לגבי אישור ההתמחות אצלכם ואף אם לא מתאפשר הדבר, אשמח להתמחות גם בתאריך המיועד.
שנית, הייתי שמח לשמוע מעט יותר על ההתמחות ולקבל הכוונה לנושאים בהם מתעסקת התת מחלקה הכלכלית, זאת על מנת שאוכל להכין את עצמי טוב (עד כמה שניתן) להתמחות. כמו כן, אשמח לשמוע מהם תנאי השכר (שכן התברר לי כי אינני יודע פרט זה)
חשוב לי לחזור ולציין כי אני שמח מאד שנבחרתי להתמחות ביחידה ומחכה להתחיל את העבודה עמכן.
תודה רבה וחג אביב שמח!
יאיר קסטל