תכתבי משהו להעביר לרועי?
From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Sunday, August 11, 2013 12:02 AM
To: Hila Echerman; Ira Pinto; Chana Leib
Cc: HilatEFw
Subject: RE:
RE:
העברה: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה
לי מאור, היא היתה פעם עוזרת משפטית לרשם הפטנטים, ועכשיו היא כותבת לשרת המשפטים כי אין לה תקן קבוע ב-WIPO...
אנא השיבו לכתובת
irap@justice.gov.il
Please reply to
irap@justice.gov.il
מ:
Hila Echerman [HilaE@justice.gov.il]
נשלח: שבת 10 אוגוסט 2013 15:12
אל: ira pinto; Ira Pinto; Chana Leib
Cc:
HilatEFw
נושא: Re:
RE: העברה: מעמד
ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה
לא הבנתי מי
Sent from my LG mobile
ira pinto <irap@mail.gov.il> כתב:
הבחורה הזאת היא ממש תופעת טבע...
אנא השיבו לכתובת
irap@justice.gov.il
Please reply to
irap@justice.gov.il
מ:
Hila Echerman [HilaE@justice.gov.il]
נשלח: יום חמישי 08 אוגוסט 2013 21:05
אל: Ira Pinto; Chana Leib
נושא: Fwd:
העברה: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה
הי, ראו מצ"ב, אשמח לשוחח שבוע הבא
Sent from my LG mobile
-------- הודעה מקורית --------
העברה: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה:נושא
Roy Schondorf <RoySc@justice.gov.il> : מאת
Hila Echerman <HilaE@justice.gov.il>,yaelwFW <yaelw@mail.gov.il> : אל
: עותק
אודה להתייחסות מי מכן שאמונה על יחסינו עם
WIPO.
תודה ושבת שלום,
רועי
מאת:
Ofir Asaraf
נשלח: Thursday, August 08, 2013 07:58 PM
אל: Roy Schondorf;
asakling@justice.gov.ill <asakling@justice.gov.ill>;
Merav Barhoum
נושא: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה
מצ"ב מועבר לקבלת התייחסותכם.
בברכה,
אופיר אסרף
לשכת שרת המשפטים