Date : 8/11/2013 10:20:12 AM
From : "ira pinto"
To : "ira.vereskova@gmail.com"
Subject : ‏‏FW: ‏‏RE: העברה: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה



אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il

מ: Hila Echerman ‏[HilaE@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום ראשון 11 אוגוסט 2013 09:55
‏‏אל: Ira Pinto
Cc: Chana Leib
‏‏נושא: RE: ‏‏RE: העברה: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה

תכתבי משהו  להעביר לרועי?

 

From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Sunday, August 11, 2013 12:02 AM
To: Hila Echerman; Ira Pinto; Chana Leib
Cc: HilatEFw
Subject: ‏‏RE: ‏‏RE: העברה: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה

 

לי מאור, היא היתה פעם עוזרת משפטית לרשם הפטנטים, ועכשיו היא כותבת לשרת המשפטים כי אין לה תקן קבוע ב-WIPO...

 

אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il


מ: Hila Echerman ‏[HilaE@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: שבת 10 אוגוסט 2013 15:12
‏‏אל:
ira pinto; Ira Pinto; Chana Leib
Cc: HilatEFw
‏‏נושא:
Re: ‏‏RE: העברה: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה

לא הבנתי מי
 
Sent from my LG mobile
 
 
ira pinto <irap@mail.gov.il> כתב:
 

הבחורה הזאת היא ממש תופעת טבע...

 

אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il


מ: Hila Echerman ‏[HilaE@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום חמישי 08 אוגוסט 2013 21:05
‏‏אל:
Ira Pinto; Chana Leib
‏‏נושא:
Fwd: העברה: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה

הי, ראו מצ"ב, אשמח לשוחח שבוע הבא
 
Sent from my LG mobile
 
 
-------- הודעה מקורית --------
העברה: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה:נושא
Roy Schondorf <RoySc@justice.gov.il> : מאת
Hila Echerman <HilaE@justice.gov.il>,yaelwFW <yaelw@mail.gov.il> : אל
 : עותק

אודה להתייחסות מי מכן שאמונה על יחסינו עם WIPO.

תודה ושבת שלום,


רועי
 

מאת: Ofir Asaraf
נשלח:
Thursday, August 08, 2013 07:58 PM
אל:
Roy Schondorf; asakling@justice.gov.ill <asakling@justice.gov.ill>; Merav Barhoum
נושא: מעמד ישראל במוסדות האו'ם בג'נבה
 

מצ"ב מועבר לקבלת התייחסותכם.

 

בברכה,

אופיר אסרף

לשכת שרת המשפטים