Date : 4/26/2011 1:17:26 PM
From : "ira pinto"
To : "Einat Ronen" , "Hila Echerman" , "Emily Cooper"
Subject : RE: הזמנה לוועידה הבינלאומית השנתית ה-14 לתובעים כלליים - תאריכים 9-12 באוקטובר 2011 בפראג, צ'כיה

נראה לי שלאור התאריך של הוועידה (רחוק יחסית) אפשר להמתין לאמילי, לא?

From: Einat Ronen [EinatRo@justice.gov.il]
Sent: Tuesday, April 26, 2011 11:45 AM
To: Hila Echerman; ira pinto; Emily Cooper
Subject: הזמנה לוועידה הבינלאומית השנתית ה-14 לתובעים כלליים - תאריכים 9-12 באוקטובר 2011 בפראג, צ'כיה

 

הילה ואירה הי,

 

קיבלנו הזמנה לוועידה הבינלאומית השנתית ה-14 לתובעים כלליים שצפויה להתקיים בין התאריכים 9-12 באוקטובר 2011 בפראג, צ'כיה.

 

בהמשך להתייעצות עם אירה ואמילי הכנתי מייל ליועץ המתבסס על המייל שאירה הכינה שנה שעברההמתנו לקבלת חוות דעתו של יהודה שפר לגבי חשיבות ההשתתפות בוועידה. הוא שלח לי התייחסות קצרה מאוד היום בה כתב:

 

עינת שלום,
 
אכן השתתפתי ביחד עם גב' סילביה פריימן פרקליטת מחוז צפון
נראית לי חשובה עצם ההשתתפות  - יותר מאשר ההרצאת המקצועיות -אם כי חלקן היו ברמה גבוהה
האם ניתן לראות התכנית המוצעת?
 
יהודה

  

 

אמילי בחופש עד ה-1 במאי למיטב הבנתי. ורציתי לבדוק איתכן האם להמתין לחזרתה או לשלוח את המייל עוד השבוע. לפני שנסעה כתבה לי אמילי שאני יכולה לשלוח בחתימתי עם העתק אליה מה דעתכן?

 

אני מצרפת את ההזמנה שקיבלנו (את התוכנית ורשימת המשתתפים נקבל בהמשך), וכן את טיוטת המייל שהכנתי ושעברה את הערותיה של אמילי להערותיכן.

 

בברכה ובתודה,

המשך יום טוב

עינת