הילה ואירה הי,
קיבלנו הזמנה לוועידה הבינלאומית השנתית ה-14 לתובעים כלליים שצפויה להתקיים בין התאריכים 9-12 באוקטובר 2011 בפראג, צ'כיה.
בהמשך להתייעצות עם אירה ואמילי הכנתי מייל ליועץ המתבסס על המייל שאירה הכינה שנה שעברה. המתנו לקבלת חוות דעתו של יהודה שפר לגבי חשיבות ההשתתפות בוועידה. הוא שלח לי התייחסות קצרה מאוד היום בה כתב:
אמילי בחופש עד ה-1 במאי למיטב הבנתי. ורציתי לבדוק איתכן האם להמתין לחזרתה או לשלוח את המייל עוד השבוע. לפני שנסעה כתבה לי אמילי שאני יכולה לשלוח בחתימתי עם העתק אליה מה דעתכן?
אני מצרפת את ההזמנה שקיבלנו (את התוכנית ורשימת המשתתפים נקבל בהמשך), וכן את טיוטת המייל שהכנתי ושעברה את הערותיה של אמילי להערותיכן.
בברכה ובתודה,
המשך יום טוב
עינת