כן. תתקשרי אליהם, 026664666, הם יאפסו לך את הסיסמה ואז יהיה אפשר להיכנס. הם עשו שידרוג של המערכת, עכשיו זה סוף סוף נראה נורמלי.
חוץ מזה בסדר, קיפודון חמוד ומתוק.
מה איתכם? יש התקדמות? ואיך בכלל?
אני בהחלט מתכוונת להגיע ב-22!
From: Dana Daybog [DanaDa@justice.gov.il]
Sent: Monday, February 07, 2011 12:33 PM
To: ira pinto
Subject: RE: חזרתי
זה התהילה ?
כי גם לי יש בעיה עם הסיסמאות - תהילה לא נותנת לי להכנס.
מה עניינים חוץ?
את רוצה לבוא ליומולדת שלי ושל אקרמן וקוגלר (ומסיבת הפרידה מהמתמחים)? האירוע יתקיים ב-22.2 כאן בצהריים. נשמח אם תבואי או שלפחות תשלחי את קיפודון.
דנה
Dana Daybog, Adv.
The Department for International Agreements and International Litigation
Ministry of Justice
Israel
Tel: 972-3-689-9801/ 972-3-689-9807
Cell: 972-50-621-7968
Fax: 972-2-646-7632
היי,
קיבלתי סיסמה חדשה לתיבת הדואר הזאת, אז אני שוב כאן.
נשיקות,
אירה