Date : 1/29/2014 7:24:22 AM
From : "ira pinto"
To : "Lena.Zeiger@Economy.gov.il"
Subject : ‏‏RE: סבב המו"מ עם קנדה בשבוע הבא

היי, היום אני בלימודים עד ארבע, אז עדיף בארבע...


אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il
________________________________________
מ: Lena.Zeiger@Economy.gov.il [Lena.Zeiger@Economy.gov.il]
‏‏נשלח: יום שלישי 28 ינואר 2014 17:30
‏‏אל: IraP@justice.gov.il
‏‏נושא: RE: סבב המו"מ עם קנדה בשבוע הבא

אהיה בכנס אז זה קצת בעייתי. מחר סביב 13:00?

From: Ira Pinto [mailto:IraP@justice.gov.il]
Sent: Tuesday, January 28, 2014 5:01 PM
To: לנה זייגר
Subject: RE: סבב המו"מ עם קנדה בשבוע הבא

הבנתי שהיתה שיחה בין זמר בלונדהיים למישהו... מחר ב-16:00 אהיה בנהיגה, אז אפשר לדבר, אבל לא אוכל להתייחס לנקודות ספציפיות.
את יכולה בחמישי?

From: Lena.Zeiger@Economy.gov.il [mailto:Lena.Zeiger@Economy.gov.il]
Sent: Tuesday, January 28, 2014 4:49 PM
To: Ira Pinto
Subject: RE: סבב המו"מ עם קנדה בשבוע הבא

בנושא סביבה לא היתה שיחה עם יעוץ וחקיקה. לפחות לא ממה שידוע לי. אולי התבלבלו עם נושא אחר?
הכי טוב שנדבר נראה לי, רק שאני ממש לא יכולה היום, אם את רוצה מחר אח"צ כמו שהצעתי, רק תגידי לי, שאקח איתי את החומרים (אני אהיה בדרך מפגישה בת"א).
לנה

From: Ira Pinto [mailto:IraP@justice.gov.il]<mailto:[mailto:IraP@justice.gov.il]>
Sent: Tuesday, January 28, 2014 4:11 PM
To: לנה זייגר
Subject: RE: סבב המו"מ עם קנדה בשבוע הבא

הי לנה, תודה.

בינתיים אני מבינה שהיתה שיחת טלפון בנושא שהשתתפו בה גם נציגים של ייעוץ וחקיקה, ואני מנסה להבין האם העמדות תואמו עם כלל הגורמים הרלוונטיים במשרד המשפטים, ואם כן – יכול להיות שאין צורך בשיחה נוספת, ורק נעביר כמה הערות נוספות שהיו לנו.

כל טוב,
אירה

From: Lena.Zeiger@Economy.gov.il<mailto:Lena.Zeiger@Economy.gov.il> [mailto:Lena.Zeiger@Economy.gov.il]<mailto:[mailto:Lena.Zeiger@Economy.gov.il]>
Sent: Monday, January 27, 2014 4:13 PM
To: Ira Pinto
Subject: RE: סבב המו"מ עם קנדה בשבוע הבא

הי אירה
קיבלנו קצת הערות בכתב אבל אח"כ דיברנו עוד טלפונית ונפגשנו, לא הספקתי להכניס הכל לתוך המסמך עדיין, והשבוע ממשיך להיות מטורף... אני מציעה שנדבר טלפונית, מתאים לך ביום רביעי ב- 16:00?

לנה
From: Ira Pinto [mailto:IraP@justice.gov.il]<mailto:[mailto:IraP@justice.gov.il]>
Sent: Monday, January 27, 2014 1:01 PM
To: לנה זייגר
Subject: RE: סבב המו"מ עם קנדה בשבוע הבא

היי לנה,

אשמח לשמוע אם קיבתם בינתיים הערות של המשרד להגנת הסביבה. אני מבינה שקיימות לא מעט בעיות בפרק הסביבה מבחינת התאמתו לדין הישראלי, והיינו שמחים לתאם את העמדות לפני הדיונים בשבוע הבא.

תודה וכל טוב,
אירה

From: Lena.Zeiger@Economy.gov.il<mailto:Lena.Zeiger@Economy.gov.il> [mailto:Lena.Zeiger@Economy.gov.il]<mailto:[mailto:Lena.Zeiger@Economy.gov.il]>
Sent: Tuesday, December 03, 2013 3:21 PM
To: Ira Pinto
Cc: Hila Echerman; Dana Daybog; Debbie.Milstein@economy.gov.il<mailto:Debbie.Milstein@economy.gov.il>; Rachel.Hirshler@Economy.gov.il<mailto:Rachel.Hirshler@Economy.gov.il>; Natalie.Gutman-Chen@Economy.gov.il<mailto:Natalie.Gutman-Chen@Economy.gov.il>
Subject: RE: סבב המו"מ עם קנדה בשבוע הבא

הי אירה,

אני לא סגורה לגבי הלו"ז השלם – נטלי אחראית על הסבב ועדן מרכזת אותו, שתיהם בנסיעת עבודה בחו"ל. נטלי היא גם הכתובת לעניין יתר הפרקים. לגבי  פרק ה-DS  דבי הודיעה כי כרגע  למיטב ידיעתה הנושא נמצא על סדר היום.

לגבי סחר וסביבה, סחר ועבודה – סוכם בישיבה אתכם שבשלב הנוכחי אנחנו נציג את העמדה שיישוב סכסוכים לא מקובל עלינו בשני המקרים. על יתר הסעיפים, שלא נוגעים ליישוב סכסוכים, אנחנו ננהל את המו"מ על פי העמדות וההערות שנשלחו לקנדים (והועברו אליכם). כפי שגם אמרנו בדיון, עצם קיומם של שני הפרקים הללו (סחר וסביבה, סחר ועבודה) מהותי לקנדים ואינו עומד לדיון בשלב זה.
האם יש לכם אינפוטים נוספים כלשהם באחד הפרקים הללו? מבחינת משרד הג"ס – קיימנו איתם דיון אבל לא קיבלנו מהם בינתיים עמדות, יש נושאים שהם עדיין מבררים מול הלשכה המשפטית שלהם.

בברכה וחג שמח
לנה

From: Ira Pinto [mailto:IraP@justice.gov.il]<mailto:[mailto:IraP@justice.gov.il]>
Sent: Monday, December 02, 2013 4:09 PM
To: לנה זייגר
Cc: Hila Echerman; Dana Daybog; דבי מילשטיין; רחל הירשלר
Subject: RE: סבב המו"מ עם קנדה בשבוע הבא

הי לנה, תודה.

האם יש כבר לו"ז מפורט? אם כן - נשמח לקבל בהקדם האפשרי על מנת להיערך בהתאם.

האם המשמעות היא שבסבב הקרוב לא יידון נושא יישוב הסכסוכים?

מהתשובה שלך נראה כי כרגע נקבעו דיונים מהותיים על הפרקים של סביבה ועבודה, והרי סוכם כי יתקיים בהתחלה דיון מהותי בין ראשי הצוותים (ובהשתתפותנו) לגבי נחיצותם של פרקים אלה, ובפרט לגבי הכללת מנגנוני יישוב הסכסוכים, ורק לאחר מכן, ובמידת הצורך, יתקיימו דיונים ראשוניים על הפרקים. נשמח לקבל הבהרה כיצד אתם רואים את הדברים וכמובן להיות מעורבים בדיונים גם בפרקים אלה, לפחות כל עוד נכללות בהם סוגיות משפטיות כמו אכיפה ומנגנוני יישוב סכסוכים.

ועוד לעניין פרק הסביבה – נודה אם ניתן לקבל את הערות המשרד להגנת הסביבה על הפרק.

תודה,
אירה

From: Lena.Zeiger@Economy.gov.il<mailto:Lena.Zeiger@Economy.gov.il> [mailto:Lena.Zeiger@Economy.gov.il]<mailto:[mailto:Lena.Zeiger@Economy.gov.il]>
Sent: Monday, December 02, 2013 2:15 PM
To: Ira Pinto
Cc: Hila Echerman; Dana Daybog; Debbie.Milstein@economy.gov.il<mailto:Debbie.Milstein@economy.gov.il>; Rachel.Hirshler@Economy.gov.il<mailto:Rachel.Hirshler@Economy.gov.il>
Subject: RE: סבב המו"מ עם קנדה בשבוע הבא

הי אירה,

אנחנו יושבים עבודה ביום שני, סחר אלקטרוני יום שלישי וסביבה יום רביעי וחמישי (חצאי ימים).
בסחר וסביבה, נשב אנחנו ומש' הג"ס מהצד הישראלי, מהצד הקנדי זה נציג אחד, למיטב ידיעתי. אם יש לכם הערות, תשלחו כמובן.

בברכה
לנה

From: Ira Pinto [mailto:IraP@justice.gov.il]<mailto:[mailto:IraP@justice.gov.il]>
Sent: Monday, December 02, 2013 1:43 PM
To: לנה זייגר
Cc: Hila Echerman; Dana Daybog
Subject: סבב המו"מ עם קנדה בשבוע הבא

הי לנה,

מה שלומך?

יש לי כמה שאלות לקראת סבב המו"מ עם קנדה בשבוע הבא:


-          קודם כל אשמח לשמוע האם יש כבר לו"ז, או לו"ז חלקי/משוער מבחינת הנושאים שידונו בכל אחד מהימים.

-          כמו כן, האם ידוע לכם מה הרכב הצפוי של המשלחת הקנדית, וכמה אנשים מטעמנו מתאים שישתתפו במו"מ.

-          בנוסף, אנו מכינים הערות לפרק הסביבה, ונשמח לשמוע אם קיבלתם הערות לפרק זה מהמשרד להגנת הסביבה.

תודה וכל טוב,
אירה

אירה פינטו, עו"ד
היחידה להסכמים בינלאומיים ותביעות בינלאומיות
משרד המשפטים
טל: 03-6899724
נייד: 050-6218083
פקס:02-6467597
דוא"ל: irap@justice.gov.il<mailto:irap@justice.gov.il>
P Please do NOT print me unless you really have to