שלום רב,
בהמשך לעדכונים קודמים מצדנו, אנו מבקשים לעדכן כי הסבב הראשון למו"מ עם קנדה נקבע לשבוע הראשון של דצמבר (2-5.12)
ויתקיים בישראל.
הקנדים העבירו הצעות נוסח שלהם לכל הפרקים שנועדו לעדכון או פרקים חדשים - ובקשו התייחסותנו עד 3 שבועות לפני הסבב. כך שעלינו להעביר התייחסות עד השבוע השני בנובמבר.
למייל זה מצורפים הנוסחים בכל הנושאים (כך שתהיה לכם תמונה כוללת של המו"מ). אנא התחילו לגבש את עמדותיכם בנושאים הרלבנטיים לכם. אנחנו נזמן בקרוב מפגשים לקבוצות העבודה לפי נושאים.
נציין שאנו מודעים לכך שבהחלט יש פרקים מסוימים בהם הנוסח שהקנדים מציעים אינו תואם לעמדתנו. אנו כמובן נדון בכך במפגשי התיאום.
בברכה,
נטלי
|
|
|