Date : 1/28/2013 9:30:23 AM
From : "ira pinto"
To : "Hila Tene"
Subject : ‏‏RE: קורע...

ענק!

אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il

מ: Hila Tene ‏[hilatene@gmail.com]‏
‏‏נשלח: יום שלישי 22 ינואר 2013 14:02
‏‏אל: Hila Echerman; Ira Pinto; Yael Weiner
‏‏נושא: Fwd: קורע...

---------- הודעה שהועברה ----------
מאת: "הילה גליק" <hilla.glick@gmail.com>
Date: 2013 1 21 14:42
נושא: קורע...
אל: "הילה טנא" <hilatene@gmail.com>, <hilatoy5@bezeqint.net>, "Miriam Ben ami" <libi1000@gmail.com>, "הילה טויסטר" <hilatoyster@gmail.com>, "אביגיל קנייבסקי" <avigailkan@gmail.com>, "בתיה (ביתי) אילן" <batyailan@walla.com>, "Dalit Nemirovsky" <dalit.nemirovsky@gmail.com>, "Keren Barbash" <kerenbarbash@gmail.com>, "נחמה אורבך" <u.nechama@gmail.com>, <vita38@walla.com>



הודעה שהועברה
מאת: Hilla Glick <hilla@latet.org.il>
תאריך: 21 בינואר 2013 14:36
נושא: קורע...
אל: Boaz blankistain ‫Boaz@latet.org.il‬, ‫hilla.glick@gmail.com


 

 

פוסט הורס של תינוק: "איך לגרום לאמא להפסיק לישון" קורע מצחוק

"אוקיי, זה המצב שלי: אני של אמא שלי כבר כמעט שבעה חודשים. ההתחלה הייתה מעולה. בכיתי, הרימו אותי, האכילו אותי, בכל שעה. לילה או יום. ואז קרה משהו. בשבועות האחרונים היא התחילה לנסות משהו שנקרא שינה רצופה כל הלילה. בהתחלה חשבתי שזה סתם שלב התפתחותי שהיא עוברת, אבל זה רק נהיה יותר גרוע. דיברתי על זה עם תינוקות אחרים, ומסתבר שזה די נפוץ שאמהות עושות את זה אחרי שיש להן אותנו חצי שנה בערך. הקטע הוא שאמהות לא באמת צריכות לישון. זה סתם הרגל שלהן. להרבה מהן היו שלושים שנה לישון, וזה הספיק להן. הן לא צריכות יותר.

אני מציע פה תוכנית פעולה בשם 'שאפו להתינוק הבוכה' וזה הולך ככה:

לילה ראשון: תבכה כל שלוש שעות עד שמאכילים אותך. אני יודע שזה קשה לראות את אמא מתענה מזה שאתה בוכה, אבל תזכור שאתה עושה את זה לטובתה.
...
לילה שני: תבכה כל שעתיים עד שמאכילים אותך.

לילה שלישי: תבכה כל שעה. רוב האמהות יתחילו להגיב מהר יותר אחרי שלושה לילות כאלה.

חשוב לזכור שיש אמהות יותר זריזות ויש כאלה שיקח להן יותר זמן להסתגל. האמהות מהסוג השני יעמדו בכניסה לחדר במשך שעות וילחשו 'שששש.' אל תוותר. התמדה היא המפתח! אם תתן לה לישון רצוף בלילה פעם אחת היא תצפה לישון רצוף כל לילה. אני מזכיר. זה קשה, אבל היא לא זקוקה לשינה הזאת. פשוט קשה לה לקבל שינוי. אתמול בלילה בכיתי כל שעה, מכל סיבה שרק מצאתי. השמיכה דגדגה לי את הרגל, הצללים על הקיר, הבטן, החיתול, החתול אמר מיאו, ברגע אחד בכיתי סתם כי נהניתי לשמוע את הקול של עצמי מהדהד במוניטור שליד המיטה שלה. חם לך, קר לך, לא משנה. העיקר שתמשיך לבכות! זה לקח קצת זמן אבל זה עבד. היא האכילה אותי בארבע בבוקר. היום בלילה המטרה שלי היא שלוש וחצי.

לפעמים אמא תקרא לשחקן חיזוק ותשלח את אבא. אל דאגה. אבות לא בנויים לחיים בלי שינה כמו אמהות. הם יכולים להתמודד עם כמה טפיחות על הגב שלך, קצת 'ששש', ואז הם מתייאשים ושולחים שוב את אמא. עוד טריק קטן: אם אמא לא מגיעה מספיק מהר, אני תמיד יכול להשתעל ולעשות קולות של חנק. זה תמיד מריץ אותה לעריסה. בקרוב אני מאמין שהיא תפנים שהיא לא באמת זקוקה לשינה.

נ.ב. אל תתן לדברים האלה מהגומי להטעות אותך – לא משנה כמה חזק תמצוץ אותם – חלב לא יצא מהם. סמוך עליי".

Lik

 

 

____________________________

הילה גליק

מנהלת גיוס ושימור תורמים - מגזר עסקי

ארגון לתת – סיוע הומניטרי ישראלי

ע"ר: 58-029-494-0

03-6833388 שלוחה: 137

43011054-66

www.latet.org.il

הצטרפו לחברים של לתת בפייסבוק

 

 

P Before printing this email, please think about the environment

 

 




--
_________________________________
הילה גליק

אין אדם שר שירה אלא מתוך שמחה וטוב לבב