ראיתי שיש דיון ראשוני על עבודה. האם יש צורך שמישהו ממשרדו ישתתף?
From: Dana Daybog
Sent: Sunday, January 12, 2014 5:52 PM
To: Hila Echerman; Ira Pinto
Subject: FW: לו"ז - סבב מו"מ ראשון עם קנדה
שימו לב שהווארד הוזמן בנפרד. כדאי לתאם אתו לפני לדעתי.
דנה
From:
Eden.Pozin@Economy.gov.il
[mailto:Eden.Pozin@Economy.gov.il]
Sent: Sunday, January 12, 2014 5:36 PM
To: Irit.Ben-Abba@mfa.gov.il;
odedb@mof.gov.il;
itzikb@moag.gov.il; yakovp@moag.gov.il;
davidho@customs.mof.gov.il;
MIchal.Tzuk@Economy.gov.il;
Tamar.Yarden@mfa.gov.il; Hila Echerman;
kerens@mfa.gov.il;
Rachel.Oberman@mfa.gov.il;
davidho@customs.mof.gov.il;
Dalit.Rennert@Economy.gov.il; Howard Poliner;
galitc@sviva.gov.il; Yoav.Adler@mfa.gov.il;
yaaraa@customs.mof.gov.il;
erickd@customs.mof.gov.il;
shirlyt@customs.mof.gov.il;
Shlomoga@moag.gov.il;
davido@moag.gov.il;
Grisha.Deitch@Economy.gov.il; Dana Daybog; Ira Pinto
Cc: Natalie.Gutman-Chen@Economy.gov.il;
Lena.Zeiger@Economy.gov.il;
Rachel.Hirshler@Economy.gov.il;
Yaron.Schrotter@economy.gov.il;
Debbie.Milstein@economy.gov.il
Subject: לו"ז - סבב מו"מ ראשון עם קנדה
שלום לכולם,
מצ"ב לו"ז של הסבב הראשון של משא ומתן לשדרוג ההסכם עם קנדה, שיתקיים בתחילת פברואר.
אנא הודיעו לי במייל חוזר באילו דיונים תשתתפו.
בברכה,
עדן.
|
|
|