Date : 9/10/2012 4:14:48 PM
From : "ira pinto"
To : "Nurit Inbal" , "Shani Yaakov"
Cc : "Ira Pinto"
Subject : ‏‏RE: פרויקט תיקים בדוקסנטר.xls

היי,

כדאי לוודא שיש לנו איפה לאכסן את הארגזים עד שנשתמש בהם בפועל, או להזמין בינתיים רק חלק מהכמות.

ערב טוב,
אירה


אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il

מ: Nurit Inbal ‏[NuritIn@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום שני 10 ספטמבר 2012 14:54
‏‏אל: Shani Yaakov
Cc: Ira Pinto
‏‏נושא: RE: פרויקט תיקים בדוקסנטר.xls

הי שני,

זה נראה סבבה.

בימים הקרובים ידברו איתנו מהסריקה וייקבעו מתי לבוא לקחת.

בינתיים האם תוכלי בבקשה ליצור קשר עם האמרכלות ולבקש מהם לשלוח לנו ארגזים, כמה שיותר?

לפי כמות הקלסרים שנמצאת ביחידה, נדמה לי שנצטרך 300-400 ארגזים...

בברכה,

נורית

 

From: Shani Yaakov
Sent: Monday, September 10, 2012 2:46 PM
To: Nurit Inbal
Subject: פרויקט תיקים בדוקסנטר.xls