הי שני,
זה נראה סבבה.
בימים הקרובים ידברו איתנו מהסריקה וייקבעו מתי לבוא לקחת.
בינתיים האם תוכלי בבקשה ליצור קשר עם האמרכלות ולבקש מהם לשלוח לנו ארגזים, כמה שיותר?
לפי כמות הקלסרים שנמצאת ביחידה, נדמה לי שנצטרך 300-400 ארגזים...
בברכה,
נורית
From: Shani Yaakov
Sent: Monday, September 10, 2012 2:46 PM
To: Nurit Inbal
Subject: פרויקט תיקים בדוקסנטר.xls