יש ימים שכן, אבל לאו דווקא בגלל העבודה. אבל למשל היום הספקתי גם לעשות כלים, 2 כביסות, לקרוא קצת ואפילו לישון צהריים!
----- Hila Echerman <hila.echerman@gmail.com> כתב: -----
אל: irap@mail.gov.il
מאת: Hila Echerman <hila.echerman@gmail.com>
תאריך: 13/10/2010 16:22
נושא: Re: הנדון: Fwd: הסכם עם סוכנות החלל האירופית (ESA) - הצעת נגד שלהם 12.10.2010
תודה יקירתי. את הרבה על המחשב או רק נדמה לי??
2010/10/13 <irap@mail.gov.il>:
> למיטב הבנתי הסבב האחרון התייחס לסעיף של משרד החוץ - נושא החסינויות לאזרחים
> ישראליים עובדי ESA. לא בדקתי בקובץ שהם שלחו.
> באופן כללי קוגלרית מטפלת בחלל.
> ----- Hila Echerman <hila.echerman@gmail.com> כתב: -----
>
> אל: Einat Ronen <EinatRo@justice.gov.il>, irap@mail.gov.il
> מאת: Hila Echerman <hila.echerman@gmail.com>
> תאריך: 13/10/2010 16:12
> נושא: Fwd: הסכם עם סוכנות החלל האירופית (ESA) - הצעת נגד שלהם 12.10.2010
>
> היו לנו הערות בנושא?
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Efrat-Smilg Esther <esmilg@mfa.gov.il>
> Date: 2010/10/13
> Subject: RE: הסכם עם סוכנות החלל האירופית (ESA) - הצעת נגד שלהם 12.10.2010
> To: Paris Economy <economy@paris.mfa.gov.il>, Ariav Roee
> <Roee.Ariav@mfa.gov.il>, Zvi Kaplan <kaplan@most.gov.il>, Gavriel
> Myers <gavrielm@most.gov.il>, Ira Pinto <IraP@justice.gov.il>,
> "hilaku@justice.gov.il" <hilaku@justice.gov.il>
> Cc: Heumann Amit <Amit.Heumann@mfa.gov.il>, Cantor Christian
> <Christian.Cantor@mfa.gov.il>, Ben-Abba Irit
> <Irit.Ben-Abba@mfa.gov.il>, Bar-El Oren <Oren.Bar-El@mfa.gov.il>,
> Malca Revital <Revital.Malca@mfa.gov.il>, "OdedB@mops.gov.il"
> <OdedB@mops.gov.il>, Keinan Ehud <ehudk@mfa.gov.il>,
> "einatro@justice.gov.il" <einatro@justice.gov.il>, Zvi Kaplan
> <kaplan@most.gov.il>
>
>
> שלום רפי,
>
>
>
> תוכל להודיעם שאנו מקבלים את הצעת הנגד שלהם מיום 12.10.10 כנוסח סופי ומוסכם.
>
>
>
> אנו מקוים שבעקבות זאת ניתן יהיה לחתום על ההסכם כפי שכולנו רוצים
> ומקוים , בעת הכנס בינואר.
>
>
>
> בברכה
>
>
>
> אסתר
>
> Esther Efrat - Smilg, Adv.
>
> Deputy Legal Advisor and
>
> Director of Treaties Department
>
> Ministry of Foreign Affairs
>
> tl. +972 2 5303266
> +972 2 5303709
>
> fax. +972 2 5303251
>
> email: esmilg@mfa.gov.il
>
>
>
>
>
>
>
> From: Paris Economy
> Sent: Tuesday, October 12, 2010 7:39 PM
> To: Paris Economy; Ariav Roee; Zvi Kaplan; Gavriel Myers; Ira Pinto;
> hilaku@justice.gov.il
> Cc: Efrat-Smilg Esther; Heumann Amit; Cantor Christian; Ben-Abba Irit;
> Bar-El Oren; Malca Revital; OdedB@mops.gov.il; Keinan Ehud;
> einatro@justice.gov.il; Zvi Kaplan
> Subject: הסכם עם סוכנות החלל האירופית (ESA) - הצעת נגד שלהם 12.10.2010
>
>
>
> לרועי וכל החברים שלום,
>
> מצ"ב תגובת סוכנות החלל הארופית לטיוטא שלנו מ-3/10.
>
> לאחר דין ודברים שלי איתם במהלך שבוע שעבר, נראה לי שיש לנו פריצת דרך
> לסיכום המו"מ שכן בהצעתם הנוכחית הם הלכה למעשה מוותרים על הענקת
> החסינויות ופריבילגיות לאזרחים ישראליים (סעיף 5.5).
>
> אודה על אישורכם לנוסח המוצע כנוסח סופי ומוסכם בין הצדדים.
>
> בברכה,
>
> רפי מורב
>
>
>
> ________________________________
>
> מאת: Economy - Raphael MORAV
> נשלח: ש 09/10/2010 14:05
> אל: Ariav Roee; Zvi Kaplan; Gavriel Myers; 'Ira Pinto';
> 'hilaku@justice.gov.il'
> עותק לידיעה: Efrat-Smilg Esther; Heumann Amit; Cantor Christian;
> Ben-Abba Irit; Bar-El Oren; Malca Revital; 'OdedB@mops.gov.il'; Keinan
> Ehud; einatro@justice.gov.il
> נושא: RE: הסכם עם סוכנות החלל האירופית (ESA) - הצעת טיוטה שלנו
>
> רועי שלום,
>
> נוסח הצעתנו הועבר לסוכנות החלל הארופית.
>
> לידיעה, רפי
>
>
>
> ________________________________
>
> מאת: Ariav Roee [mailto:Roee.Ariav@mfa.gov.il]
> נשלח: ב 04/10/2010 16:52
> אל: Zvi Kaplan; Gavriel Myers; 'Ira Pinto'; Economy - Raphael MORAV;
> 'hilaku@justice.gov.il'
> עותק לידיעה: Efrat-Smilg Esther; Heumann Amit; Cantor Christian;
> Ben-Abba Irit; Bar-El Oren; Malca Revital; 'OdedB@mops.gov.il'; Keinan
> Ehud
> נושא: הסכם עם סוכנות החלל האירופית (ESA) - הצעת טיוטה שלנו
>
> שלום רב,
>
>
>
> 1. מצ"ב נוסח התשובה שבכוונתנו להעביר ל ESA (כאשר למעשה כל הסעיפים
> מוסכמים למעט הסעיף שמעניק פטור מחסינויות לאזרחי ותושבי מדינת ישראל).
>
> 2. כפי שניתן לראות, קבלנו את כל הערותיהם, לרבות זו העוסקת בסעיף
> הדן בהחזקת והעברת מט"ח (ר' הערה לעניין זה בסעיף 5 (d)) כך שהפטור לא
> יהיה כפוף לחוקי מדינת ישראל. לידיעתכם, נוסח זה משקף את הדין הישראלי
> הקיים היום למרות האפשרות (שנראית לנו תיאורטית) שזה ישתנה בעתיד.
>
> 3. הסעיף היחיד אותו איננו יכולים לקבל ושאותו אנו מבקשים לשנות הוא
> סעיף 5(5) (ר' הערה לעניין זה בגוף הטיוטה). אם ESA ימשיכו לדרוש את החלת
> החסינויות גם על אזרחי ותושבי קבע של מדינת ישראל (המשמעות של מחיקת ס'
> 5(5)) המשמעות היא שההסכם לא יוכל להיחתם בינואר 2011.
>
> 4. לרפי – אם לא יתקבלו הערות עד יום חמישי בשעה 9:00 בבוקר תוכל
> להעביר ל ESA את נוסח ההצעה שלנו. תוכל כמובן להוסיף שאם הם מעוניינים
> בשיחת וועידה כדי להבהיר את עמדתנו וכדי לנסות לחשוב במשותף על פתרונות
> אפשריים אנו כמובן נהיה מוכנים לכך.
>
> 5. כל האמור על דעתה של אסתר.
>
>
>
> בברכה,
>
>
>
> רועי אריאב,
>
> אגף היועץ המשפטי
>
> משרד החוץ
>
> טל': 02-5303199
>
> פקס: 02-5303251
>
>
>
>
>
> ************************************************************************************
> This footnote confirms that this email message has been scanned by
> PineApp Mail-SeCure for the presence of malicious code, vandals &
> computer viruses.
> ************************************************************************************
>
>
>
> ************************************************************************************
> This footnote confirms that this email message has been scanned by
> PineApp Mail-SeCure for the presence of malicious code, vandals &
> computer viruses.
> ************************************************************************************
>
>