היי אירה,
סליחה סליחה, הכנתי את המסמך, אבל כנראה לא שלחתי אותו. בילבול שלי.
אין לי שאלות ספציפיות- זה נוסח קודם על ידי, קיבלת ביקורת מאביטל ומחיים, ואז ניסוח מחודש שלי.
האם גם את אלה להעביר ליצחק (חוץ מזה של הווארד ושל שביט, אני מניחה)?
תודה,
חנה