From: Hila Echerman [hila.echerman@gmail.com]
Sent: Tuesday, October 11, 2011 3:19 PM
To: ira pinto
Subject: Re: Agenda
מקובל, אך אני די בטוחה שזה נושא של תת ועדת סחר, תשאלי אותה במיוחד. בנוגע למשטרה, הייתי מתקשרת למישהו. אם אין לנו תשובה, אפשר לומר לשגרירות שלאחר ישיבת ההכנה נשנה שוב ונציע נושאים נוספים
2011/10/11 ira pinto
<irap@mail.gov.il>
היי, תודה על ההערות.
לגבי ענייני פנים, לא קיבלנו עדיין תגובה מהמשטרה וממשרד הפנים; בתת הוועדה האחרונה הם לא העלו משהו מיוחד שמצריך המשך דיון.
לגבי המחקר ופיתוח 7 (אם אני כותבת אותיות באנגלית כאן, הכל יוצא עקום...) אני מציעה שנעביר ככה ונבקש מסמדר לבדוק למה זה שייך, ושתמחק אם זה לא מתאים.
מקובל עליך?
From: Hila Echerman [hila.echerman@gmail.com]
Sent: Tuesday, October 11, 2011 3:02 PM
To: ira pinto
Subject: Re: Agenda
היי מצ"ב הערותיי
2011/10/11 ira pinto
<irap@mail.gov.il>
היי
רצ"ב טיוטת האג'נדה, אחרי קבלת ההערות של עמית ויורם ושל רות.
לא קיבלתי הערות מגורמים נוספים (ביקשתי לשלוח עד אתמול), מקסימום נשלים אחר כך.
אשמח לקבל את אישורך לפני שאני מעבירה לסמדר.
תודה ונשיקות,
אירה