Date : 6/14/2010 4:03:53 PM
From : "ira pinto"
To : ""Tomer Amar""
Cc : "irap@justice.gov.il"
Subject : הנדון: ?

היי,

אכן כן, היא ביקשה להשתתף בסמינר בעוד חודש (נדמה לי 15-17 ביולי) בנושא אסירים. טרם פניתי אליכם רשמית שכן אני ממתינה לקבלת המלצות לגבי הפרקליטים (ישנם 5 מועמדים)...

כל טוב,
אירה

----- "Tomer Amar" <TomerA@justice.gov.il> כתב: -----

אל: "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>
מאת: "Tomer Amar" <TomerA@justice.gov.il>
תאריך: 14/06/2010 15:02
נושא: ?

היי אירה,
 
ענבל רובינשטיין פנתה אלינו בנוגע לסמינרים של יורומד - היא אמורה להיות נציגה באחת המשלחות?
 
(ועדת הנסיעות מחר)
 
תודה, תומר