היי עינת,
נשמע שהיתה פגישה טובה ופוריה.
נשמע לי כמו רעיונות טובים.
אני לא יודעת אם כבר נעשתה בדיקה מול משב, אני מניחה שהנושא עלה מול רחל - נשמע לי חשוב לדבר איתם קודם ולקבל את הסכמתם העקרונית לשינויים המצועים ולמעורבות של האיחוד, ורק אז לדבר עם האיחוד בנושא הזה, במידה ותהיה הסכמה של משרד החוץ.
צריך גם לראות אם לטאייקס תהיה אפשרות להיות מעורבים באירוע שלא מאורגן במסגרת הטאייקס - אולי אפשר לארגון את זה כסמינר טאייקס צמוד שיהיה נפרד מבחינה רשמית?
לגבי הסמינר הנוסף על NGOs - נראה לי שכדאי כבר להכין בקשה מתאימה ולשלוח יחד עם המכתב, כי ממילא אני מניחה שזה מה שהם יגידו לכם לעשות. אפשר גם להתייעץ איתו עם איזו מדינה כדאי לעשות את הטאייקס הזה.
מקווה שזה עוזר,
שבת שלום,
אירה
From: Einat Ronen [EinatRo@justice.gov.il]
Sent: Thursday, March 31, 2011 2:41 PM
To: Hila Echerman; ira pinto
Subject: TAIEX - 2011 בנושא של סחר בבני אדם
הילה ואירה הי,
כרגע סיימתי לשבת עם רחל גרשוני בנושא טאייקיסים אפשריים לשנת 2011 בנושא סחר בבני אדם. הכנו מכתב שהוא למעשה מענה למר
Alejandro RODRÍGUEZ-RAMOS שהוא מנהל פרויקט ב TAIEX
והיה איש הקשר עם אירה ועם רחל בתקופה האחרונה בנושא. (מצ"ב המכתב להערותיכן).
למיטב הבנתי מהמיילים ומרחל אושרו שני טאייקיסים לשנת 2011. מכיוון שעבר זמן רב והיה שינוי בצרכים של רחל היא מציעה שלוש אפשרויות כדלהלן:
1.
בחודש יוני הקרוב עומד להתקיים בארץ סמינר ביוזמת משרד החוץ בנושא:
Workshop on Victims of Trafficking for Slavery and Forced Labor
הרעיון והבקשה של רחל היא לשלב מומחים מהאיחוד האירופי בסמינר בנושאים השונים.
2.
Expert Mission on Changing Patterns of Trafficking
(תוכנית ל-4 ימים)
3.
Seminar on the Relationship between NGOs and government in the field of trafficking
אודה להערות והמלצות שלכן.
המשך יום נעים
בברכה,
עינת