Date : 2/7/2011 1:20:12 PM
From : "ira pinto"
To : "Einat Ronen"
Subject : RE: שאלה

אשמח, אם אפשר - גם למתמחים וגם להילות ודנה - אחזיר לך כשאגיע. 
תודה!
וחיבוק בחזרה :)

From: Einat Ronen [EinatRo@justice.gov.il]
Sent: Monday, February 07, 2011 2:55 PM
To: ira pinto
Subject: RE: שאלה

איזה יופי שאת מגיעה כל כך שמחה
לגבי שאלתך אני ממש ל א יודעת. את רוצה שאתן בשמך לקראת הפרידה מהמתמחים? למשהו נוסף? 
בשמחה רק תגידי 
חיבוק  


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Monday, February 07, 2011 2:56 PM
To: Einat Ronen
Subject: RE: שאלה

כבר מזמן רציתי לשאול, כשאוספים כסף ביחידה למתנות, את יודעת במקרה אם מישהו נותן בשמי? אני ממש מקווה שכן (ביקשתי בזמן ממישהו, לא זוכרת ממי) ואשמח להחזיר - אני מגיעה לחגיגות של ה-22... 

From: Einat Ronen [EinatRo@justice.gov.il]
Sent: Monday, February 07, 2011 2:43 PM
To: ira pinto
Subject: RE: שאלה

תודה אירה זה נותן לי כיוון


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Monday, February 07, 2011 2:04 PM
To: Einat Ronen
Subject: RE: שאלה

לדעתי ההבדל העיקרי הוא במבנה ובאופי הפעילויות: 
בסמינרים מדובר בעיקר בהרצאות פרונטליות וכן יש שולחן עגול שבו כל אחת מהמדינות מציגה את המצב;
בביקורים לימודיים - מפגשים עם נציגי הרשויות הרלוונטיות במדינות הספציפיות והכרות מעמיקה יותר עם אופן היישום של החקיקה והנהלים הרלוונטיים בכל נושא ונושא על ידי אותה המדינה המארחת.
נראה לי...  

From: Einat Ronen [EinatRo@justice.gov.il]
Sent: Monday, February 07, 2011 1:33 PM
To: ira pinto
Subject: שאלה

הי אירה יקרה,
רציתי לבדוק איתך לקראת הסיכום שאני מכינה. האם יש הבדל מהותי בין סמינרים לביקורים לימודיים מלבד המצגת שעל הנציגים להכין בסמינרים ?
תודה
חיבוק