היי אירה,
אני מקווה ששלומך בטוב ושהימים האחרונים עוברים עליך בנעימים, מלא מסאז'ים ברגלים ורגעי קסם. וגם אם לא, בלי יותר מדי סבל.
מכיוון שאני יודעת שזמני קצוב, ואולי אפילו כבר עבר, אני רוצה לרכז את כל השאלות שעלו אצלי לאחרי קריאת המיילים (כל 183 המיילים) שחיכו בסבלנות לשובי.
אני מקווה שלא אעשה בלגן בעניינים השונים- חלק שאלות קצרות, חלק קצת מורכבות יותר. מה שתוכלי/תספיקי לענות- מה טוב.
אז לעניינים:
1. העניין עם Share-Eric- בעצם לא צריך לעשות כלום כרגע, נכון? קיבלתי הסבר עקרוני מסדריק, ועל המיילים די ריפרפתי. האם להכנס לזה יותר לעומק כרגע?
2. מה התפקיד החדש של רחל גרשוני?
3. ענייני יורומד- כאן יש לי כמה וכמה שאלות:
a. המייל של עדנה עזריאלי מיום 27.9.12 (רצ"ב)- האם ענית לה? היא מבקש מידע מפורט לגבי הכנס בנובמבר- האם הכוונה לזה בבולגריה בתחילת נומבמבר, או זה בפריז בסוף נומבמר. מבחינתה, הנציגה שלהם לבולגריה זו אימאן נסראלדין ולפריז (צדק וטכנולוגיות חדשות) לא היה להם עדיין נציג.
b. המשתתפים בכנס בבולגריה- אני מניחה שלא שלחת למנכ"ל את רשימת המומלצים, נכון? לפי מה שאני רוצה בטבלה, מלבד אימאן מטעם הנהלת בתי המשפט, צריך עוד שני נציגים. האפשרויות הן: דניאל רז מהסיוע המשפטי, תומר כרמי אבל רק בתנאי שתהיה המשכיות, וכן דוד ויצטום או רענן גלעדי (סנגוריה). האם להכין מכתב עם כל האפשרויות למנכ"ל/עמיר ולשלוח?
c. דו"ח מס' 2 בנושא סכסוכי משפחה חוצי גבולות- למיטב זכרוני דארין דניאל היתה אמורה להיות מופקדת על הנושא. האם ידוע לך משהו על פעילותה בנידון? כדאי לפנות אליה לברר, נכון? אחרי המגעים הקודמים עמה, שהיו פחות מנעימים, אני קצת חוששת. התחושה שלי היתה שהמסר שהיא מקבלת מפרץ שזה בתחתית סולם העדיפויות שלהם ושלא תשקיע בזה זמן. עקב הגישה הזו- רק רוצה לברר- האם האחריות על השאלון נמסרה לה באופן רשמי כלשהו, כלומר האם זה נסמך על החלטת גורם כלשהו? או שאולי זו היתה הבנה לא רשמית בגלל שהיא נסעה פעמיים? בקיצור, לפני שאני מדברת איתה I want to get all my ducks in a row.
d. ביקור המומחה בעניין סיכסוכי משפחה חוצי גבולות- עדיף היה לעשות את זה בשיחה איתך, אבל מכיוון שאני חוששת שלא נספיק, אני רוצה להעלות את הרעיונות שהיו לי על הכתב, וכך אולי תספיקי להגיב. הבקשות שלו היו להפגש עם הNFP וכן עם מי שמופקד על מילוי השאלות. כמו כן הוא מבקש להפגש עם בית המשפט לענייני משפחה- ואם יש רוב ומיעוט אזי גם בית משפט של המיעוט, וכן עם הרשות ההמרכזית. לאור זאת נראה לי שכדאי לקבוע פגישות עם הגורמים הבאים:
i. דארין דניאל- האם גם עורכי הדין הנוספים שנסעי- אדוה אבנון ויעל קיציס?
ii. לסלי קאופמן (ורג'ינה תפוחי-?)- בתור הרשות המרכזית
iii. בית משפט לענייני משפחה- לא ברור לי עם מי שם הוא רוצה להפגש? עם שופט? עם מזכירות בית המשפט? יש לך רעיון למי לפנות?
iv. בית הדין הרבני- נראה לי הגיוני להפגש עם מישהו שם- אולי עם היועץ המשפטי של בית הדין הרבני?
v. רמי טרביה- בתור מי שנסע לאחד המפגשים- הוא היועץ המשפטי של בתי הדין הדרוזיים, ונראה לי הגיוני להפגש איתו בתור מייצג בתי דין של מיעוטים
מה דעתך- את מי עוד אפשר להוסיף? או מי צריך לגרוע? אחרי שתהיה לי רשימה, אבדוק איתם את זמינותם בתאריכים המוצעים על ידי דניה (בין 13-23 לדצמבר) ואת תהיה לי תשובה לגבי יום טוב לביקור, לנכון?
אני מקווה שאני לא שוכחת משהו, אבל כרגע זה מה שאני רואה על הפרק.
תודה,
חנה
חנה ליב, עו"ד
היחידה להסכמים בינלאומיים ותביעות בינלאומיות
משרד המשפטים
טל: 03-6899808
נייד: 050-6216377
פקס: 02-6899792
דוא"ל: chanale@justice.gov.il
P Help save paper - do you need to print this email?
Chana Leib, Adv.
The Department for International Agreements and Litigation
Ministry of Justice, Israel
Tel: 972-3-6899808
Mobile: 972-50-6216377
Fax: 972-3-6899792
Email: chanale@justice.gov.il
P Help save paper - do you need to print this email?