Date : 2/7/2011 10:49:55 AM
From : "ira pinto"
To : "hilae@justice.gov.il"
Subject : FW: נעם שרייבר



From: ira pinto
Sent: Monday, February 07, 2011 12:49 PM
To: noam schreiber
Subject: RE: נעם שרייבר

שלום נועם יקר,

איזה חדשות מרגשות! קודם כל בשעה טובה ומוצלחת, מאחלת לכם לידה קלה ובריאה. 

אני מאמינה שלא תהיה כל בעיה אם תתחיל את ההתמחות קצת יותר מאוחר. ליתר ביטחון כדאי שתהיה בקשר עם הילה אקרמן, שתהיה הממונה הרשמית שלך (אני שוהה כרגע בחופשת לידה), ואני בטוחה שגם מבחינתה לא תהיה שום בעיה. המייל שלה: hilae@justice.gov.il, או בטל: 036899810.

שוב בשעה טובה וכל טוב,
נתראה בקרוב
אירה

From: noam schreiber [noambinyamin@yahoo.com]
Sent: Tuesday, February 01, 2011 2:26 PM
To: Ira Pinto
Subject: נעם שרייבר

אירה שלום

קודם כל אקדים ואומר שאני מתרגש מאוד להתחיל את ההתמחות במשרד שלכם. מאז הראיון לסטאזהתווסף נתון חשוב בחיי שחשוב לי לשתף אותך וגם להודיע על כך מראשאשתי אמורה ללדת ב28 לפברוארתאריך קצת "בעייתיבגלל שאני אמור להתחיל את ההתמחות כבר בלמרץ והתאריכים ממש קרובים. רציתי לדעת מה הנוהל במצבים כאלו, בהנחה שהתאריכים יתנגשו. האם המצב הזה יוצר בעיהאני שוב אומר שאני ממש מצפה להתחיל לעבוד וכוונתי לתת את כל כולי לשנה זו

תודה

נעם שרייבר