Date : 10/5/2010 4:54:19 PM
From : "ira pinto"
To : ""Einat Ronen""
Subject : הנדון: RE: הסמינרים בברלין ובהאג

שלחתי לך את הקבצים הרלוונטיים מתוך המייל שלה ואת המסר לגבי אישור המשתתפים להאג, אז אם את לא מוצאת - לא נורא.
 

 
----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 05/10/2010 18:08
נושא: RE: הסמינרים בברלין ובהאג

הי תודה
אני לא מוצאת את המייל שלדיאנה אני בדיוק מחפשת


From: irap@mail.gov.il [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Tuesday, October 05, 2010 6:11 PM
To: Einat Ronen
Cc: ira.vereskova@gmail.com
Subject: הסמינרים בברלין ובהאג

משום מה אני לא מצליחה להעביר לך את המייל של דיאנה עם ההזמנות לסמינרים, אנסה לשלוח במייל נפרד.

 

רצ"ב תוכנית + הזמנה של ברלין ושל האג בנובמבר (16-18) שנדחה מחודש אפריל. במייל של דיאנה שאני לא מצליחה להעביר, היא מבקשת לוודא האם הנציגים שמונו בזמנו הם עדיין רלוונטיים. כמה ימים לפני החגים שלחתי מייל לתומר להזכיר לו שהסמינר נדחה ושבזמנו כבר מונו נציגים, ולא קיבלתי ממנו שום התייחסות (שזה טוב); גם שלחתי תזכורת לכל המשתתפות שנבחרו (הילה קוגלר, אביטל בגין, רות עשהאל וסבטלנה גרנר (או גרטנר?) לפנות לוועדת הנסיעות עם בקשה חדשה, וגם מהן לא קיבלתי התייחסות, חוץ מהילה קוגלר (שזה פחות טוב). אז כשייגמר הלחץ, כדאי לדבר איתן ולוודא שהן אכן מתכוונות לנסוע, ואם כן - לעדכן את דיאנה (כבר יש לה את הקו"ח שלהן), ואם לא - לדאוג למינוי נציגים אחרים במקום מי שלא נוסע.

 

מקווה שהפעם זה יישלח כמו שצריך.