שלום עודד,
אני עדיין בחופשת לידה, אבל לא ראיתי שום התכתבות בנושא זה לאחרונה.
אני מכתבת את הילה, היא בטח תעדכן אותך אם יש חדש.
כל טוב,
אירה
From: עודד ברוק [OdedB@mops.gov.il]
Sent: Sunday, February 06, 2011 1:11 PM
To: 'Ira Pinto'
Subject: RE: עדכון יורופול
אירה, שלום
האם יש חדש כלשהו בעניין האירופול.
אנחנו לא מעודכנים בדבר
עודד
Please think about the environment before printing this email
אנא חישבו על הסביבה לפני הדפסת ההודעה הזו
Visit us at: www.mops.gov.il :אתר המשרד לביטחון הפנים