Date : 4/10/2011 12:15:24 PM
From : "ira pinto"
To : "Hila Echerman" , "Einat Ronen"
Subject : RE: תת ועדה משפטית

יש המון תמונות בפייסבוק :)
והנה יש פה קצת של כולנו 
https://picasaweb.google.com/allalon23/AsdJz?authkey=Gv1sRgCI6ezbig79_TIA&feat=directlink

From: Hila Echerman [HilaE@justice.gov.il]
Sent: Sunday, April 10, 2011 2:56 PM
To: ira pinto; Einat Ronen
Subject: RE: תת ועדה משפטית

(:

אולי תשלחי לנו תמונות של דניאל?? ממזמן לא ראיתי אותו!! 
 


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Sunday, April 10, 2011 2:57 PM
To: Hila Echerman; Einat Ronen
Subject: RE: תת ועדה משפטית

אכן...

From: Hila Echerman [HilaE@justice.gov.il]
Sent: Wednesday, April 06, 2011 10:48 AM
To: Einat Ronen; ira pinto
Subject: RE: תת ועדה משפטית

הכנות די מטורפות, כאב ראש אמיתי ללא תמורה...
 
 


From: Einat Ronen
Sent: Wednesday, April 06, 2011 10:49 AM
To: Hila Echerman; IraP-mail.gov.il
Subject: RE: תת ועדה משפטית

הי הילה,
לי לא נראה שיש בעיה כלשהי בתאריך. אשמח לדעת מה ההכנות הנדרשות לפני כינוס הוועדה. 
בברכה,
עינת 


From: Hila Echerman
Sent: Monday, April 04, 2011 2:57 PM
To: IraP-mail.gov.il; Einat Ronen
Subject: תת ועדה משפטית

הי,
אתמול חילקו לנו "תוכנית לכינוס תתי הועדות". הצעת האיחוד כי המשפטית תיערך ב 27.10 בבריסל. יש לנו התנגדות כלשהי לתאריך? (על המקום הייתי שמחה לוותר לו יכולנו...). האמת שבאוקטובר אהיה ב WGB בפריז אולי אבקש שיהיה בנובמבר, מה דעתכן?
הילה