Date : 12/29/2010 1:15:06 PM
From : "ira pinto"
To : ""Einat Ronen""
Subject : הנדון: RE: הנדון: FW: טיוטת הסכם חדשה עם האיחוד האירופאי
 היי!
אני בסדר, עייפה בימים האחרונים, אבל מקווה שזה יעבור בקרוב.
מה שלום שירה עכשיו? מקווה שיותר טוב.
לגבי ההסכם הזה, עקרונית מי שמטפלת בו, בהיותו הסכם תעופה, היא הילה ט.ג., ואני רק הייתי אמורה ללוות אותה כיוון שזה קשור לאיחוד האירופי, אבל בפועל יצא שטיפלתי בו יותר ממה שהייתי אמורה, כי הילה לא כל כך מסתדרת עם אנשי משרד התחבורה. אבל היא אמורה לטפל בו והיא מכירה טוב מאד את התחום (שזה תחום די מורכב). נראה לי שהכי טוב שהילה תמשיך לטפל בהסכם, אולי תשאלי אותה אם היא רוצה שתהיי מעורבת במקומי ככל שזה קשור לאיחוד (את יכולה גם להתייעץ עם הילה אקרמן)... אני מתארת לעצמי שהיא תשמח שתהיי איתה שם במו"מ ובוועדת ההיגוי...

המון המון הצלחה במבחן!!! אני בטוחה שיהיה ממש בסדר :)
אם יש לך שאלות, אל תהססי לדבר איתי!
ותמסרי בהצלחה גם לטל?

נשיקות,
אירה

----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 29/12/2010 12:58
נושא: RE: הנדון: FW: טיוטת הסכם חדשה עם האיחוד האירופאי

הי אירה יקרה
מה שלומך?
תודה על הכיוון.  אתחיל לעבור על ההסכם. 
רציתי שתשתפי אותי יותר לגבי ההתנהלות בהסכם מסוג זה מול המשרדים האחרים. מה מצופה מאיתנו לקראת פגישת המו"מ?  
שירה הייתה חולה כך שלא הייתי כאן בימים האחרונים. 
ביום שני הקרוב יש לנו את הבחינה   .....
יש אפשרות אם יתאים שאקח את מחר ואת יום ראשון על מנת ללמוד במרוכז :)
בכל מקרה אהיה זמינה בנייד
חיבוק
עינת
 


From: irap@mail.gov.il [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Tuesday, December 28, 2010 12:38 PM
To: Hila Tene-Gilad
Cc: Assaf Radzyner; Einat Ronen; Hila Echerman
Subject: הנדון: FW: טיוטת הסכם חדשה עם האיחוד האירופאי

היי,

נראה שבאופן כללי יש התקדמות...

צריך לוודא שהם אכן אימצו את ההגדרה שלנו של אזרח בס' 1(15), נראה לי שזה זהה למה ששלחנו להם, אבל אין לי איך להשוות. כנ"ל בסעיף יישוב סכסוכים.
ס' 5 - הם שינו הרבה, צריך לוודא שזה מקובל עלינו (בזמנו להילה א. היו תובנות לגבי סעיף זה).
היו לנו עוד כל מיני שאלות ובקשות לקבלת הבהרות, למיטב זכרוני - צריך לראות מה קורה עם זה...
לגבי הרמוניזציה - בהצלחה :)

ד"ש למלי ותהנו במו"מ...

נשיקות,
אירה





----- "Hila Tene-Gilad" <HilaT@justice.gov.il> כתב: -----

אל: "Assaf Radzyner" <AssafR@justice.gov.il>, "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
מאת: "Hila Tene-Gilad" <HilaT@justice.gov.il>
תאריך: 28/12/2010 11:30
עותק: <irap@mail.gov.il>, "Hila Echerman" <HilaE@justice.gov.il>
נושא: FW: טיוטת הסכם חדשה עם האיחוד האירופאי

Hila Tene-Gilad, Adv.

Director - Human Rights and Relations with International Organizations

The Department for International Agreements and Litigation

The Ministry of Justice

Tel: 03-6899839

Fax: 02-6462588

Mobile : 050-6217094

 

 

P Please do NOT print me unless you really have to



From: רון חלפון [mailto:halfonr@mot.gov.il]
Sent: Sunday, December 26, 2010 5:30 PM
To: Shahar-Ben Ami Keren; Ira Pinto; Hila Tene-Gilad
Cc: ישי דון-יחיא; מלי סיטון
Subject: טיוטת הסכם חדשה עם האיחוד האירופאי

שלום רב,
מצ"ב טיוטה חדשה שהועברה ע"י האיחוד האירופאי, בה הטמענו ( בשאיפה ) את ההערות שהועלו בחודש מאי שעבר.
אודה לקבלת הערותיכן לטיוטה זו.
מאחר והשיחות נקבעו ליום 25 בינואר, אודה לקבלת הערותיכן, עוד השבוע, אם ניתן.

רון חלפון, עו"ד

מנהל מחלקה בכיר (תעופה)

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים

טל: 02-6663304; פקס: 02-6663314

 


IMPORTANT: The contents of this email and any attachments are confidential. They are intended for the named recipient(s) only.
If you have received this email in error, please notify the system manager or the sender immediately and do not disclose the contents to anyone or make copies thereof.
*** MOT-eSafe scanned this email for viruses, vandals, and malicious content. ***



[הקובץ המצורף "איחוד אירופאי - טיוטת הסכם.doc" הוסר על ידי ira pinto/mail2]