Date : 10/12/2010 8:06:03 PM
From : "ira pinto"
To : "Hila Echerman"
Subject : הנדון: Re: הנדון: Re: הנדון: שדרוג היחסים עם האיחוד האירופי

גם אנחנו חושבים שזה שם מאד יפה :)
 
איך את בפריז?
 
נשיקות!
----- Hila Echerman <hila.echerman@gmail.com> כתב: -----

אל: irap@mail.gov.il
מאת: Hila Echerman <hila.echerman@gmail.com>
תאריך: 12/10/2010 14:31
נושא: Re: הנדון: Re: הנדון: שדרוג היחסים עם האיחוד האירופי

מאוד מפתיע!!! ממש שם יפה כפי שאמרתי לפני כחודשיים... נשיקות מפריז

2010/10/12 < irap@mail.gov.il >
דניאל :)

 
----- Hila Echerman < hila.echerman@gmail.com > כתב: -----

אל: irap@mail.gov.il
מאת: Hila Echerman < hila.echerman@gmail.com >
תאריך: 12/10/2010 11:50
נושא: Re: הנדון: שדרוג היחסים עם האיחוד האירופי

איך קוראים לקטן????

2010/10/11 < irap@mail.gov.il >
היי,

היתה לנו היום הברית, הכל היה טוב אך אנחנו גמורים ומותשים...

אשמח לדבר איתך מחר, כנראה בצהריים.

לילה טוב :)

----- "Einat Ronen" < EinatRo@justice.gov.il > כתב: -----

אל: < irap@mail.gov.il >, "Ira Pinto" < IraP@justice.gov.il >
מאת: "Einat Ronen" < EinatRo@justice.gov.il >
תאריך: 11/10/2010 14:28
נושא: שדרוג היחסים עם האיחוד האירופי

הי אירה
מה נשמע? אני מתנצלת שאני מפריעה.
 
בהמשך למכתב שהעברתי לך אתמול בעניין השדרוג אני מנסה ליצור מסמך שיסכם את המצב הנוכחי לגבי כל השאלות שנשאלנו.
חיפשתי בחומרים בספריות ובמיילים אבל חשבתי שאם נדבר כמה דקות זה ייתן לי כיוון. כפי שתראי מצאתי חומר מצומצם. 
 
מתי יכול להתאים לך לכמה דקות?
בין 18:00 ל20:00 אני מחכה לשירה בחוג מחול אם במקרה את יכולה לדבר. ואם לא אשמח אם תוכלי מחר. מחר זה יום ארוך שלי פה.
הילה ביקשה שאשלח לה מה שאני יכולה במהלך השבוע במייל היא בנסיעה.
 
תודה אירה והמשך יום נעים
עינת
 
 
 
 


[הקובץ המצורף "בחינת שדרוג היחסים עם האיחוד האירופי.doc" הוסר על ידי ira pinto/mail2]