Article 3 (4) – We suggest adding: rules of procedures should be adopted by all members
of the Joint Committee, even if not present at the meeting.
נראה לי שאין צורך להעיר הערה דומה ביחס לכללי הפרוצדורה, שכן עפ"י ס' 12.1 לכללים כל צד יכול להשתתף במפגש ובהצבעה באמצעות יפוי כח שניתן לצד אחר, שזה מייתר למיטב הבנתי את החשש שלא נוכל להשתתף במפגש ובהצבעה. מה גם שהוועדה רשאית לעשות תיקונים באמנה עצמה, ולא רק בכללי הפרוצדורה, שזו סמכות הרבה יותר משמעותית, ולא ביקשנו להעיר הערה דומה ביחס לסמכות לעשות תיקונים באמנה (אולי יש צורך לבקש כעת גם לגבי תיקונים לאמנה וגם לגבי תיקונים לכללים, אם העניין של יפוי כח לא פותר את הבעיה).התבקשנו להגיב עד ה 10 ואשמח מאוד לעמוד בלוז, ראיתי שלא מאוד ארוך. תבקשי מנעמי שתמצא את האמנה, לדעתי יש צורך לבדוק את הכללים אל מול האמנה
From: Ira Pinto
Sent: Sunday, October 06, 2013 11:07 AM
To: Hila Echerman; Dana Daybog
Subject: RE: טיוטת כללי פרוצדורה לועדה המשותפת של אמנת הצבירה
אני לא מכירה את האמנה אבל אשמח לעבור על הכללים.
From: Hila Echerman
Sent: Thursday, October 03, 2013 2:42 PM
To: Ira Pinto; Dana Daybog
Subject: FW: טיוטת כללי פרוצדורה לועדה המשותפת של אמנת הצבירה
מי בודק את זה?
From:
Natalie.Gutman-Chen@Economy.gov.il
[mailto:Natalie.Gutman-Chen@Economy.gov.il]
Sent: Tuesday, September 17, 2013 11:32 AM
To: Hila Echerman
Cc: Debbie.Milstein@economy.gov.il;
davidho@customs.mof.gov.il
Subject: טיוטת כללי פרוצדורה לועדה המשותפת של אמנת הצבירה
הי הילה,
קבלנו מנציבות הא"א טיוטה ראשונית של כללי הפרוצדורה לוועדה המשותפת של אמנת הצבירה.
אנו עומדים לחתום על האמנה עצמה בחודש הקרוב (כנראה) ולאחר מכן נתחיל הליך של אשרור בארץ.
תהליך הכנת הכללים הינו מקביל להצטרפותנו (ולא ממתין לה) וכולל את המדינות החברות היום במערך הצבירה (ימ"ת , בלקן , אפט"א, תורכיה).
כללי הפרוצדורה נוגעים גם בנושא יישוב סכסוכים, על כן אני שולחת להתייחסותכם ואודה על קבלתם עד ה10 באוקטובר.
אני מצרפת הנוסח עם תיקונים והערות ראשוניות שלנו. יתכן ויהיו לנו עוד (בין היתר כי עוד לא ישבנו עם המכס), אבל רציתי לשלוח כדי שיהיה לכן מספיק זמן לעבור על זה.
בברכה,
נטלי