אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Veronic Levi" <VeronicL@Justice.gov.il>
תאריך: 29/12/2010 09:47
נושא: RE: הנדון:
אירה שלוםמה אם תשלום החוב שלך ?????????????בברכה
ורוניק לוי
ס/מנהלת תחום בכיר(משכורת)
טל': 02-6466448
פקס: 02-6467013
From: irap@mail.gov.il [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Wednesday, December 15, 2010 7:50 PM
To: Veronic Levi
Cc: Hila Echerman
Subject: הנדון:
שלום ורוניק,תודה על העדכון.אשמח להתייעץ איתך - אני חושבת שהמשרד גם חייב לי כסף, כי היו אמורים לעדכן לי עליה בדרגה החל מחודש יולי 2010 (בעקבות שינוי של דרגת השיא של התקן ב-א1 ל-א2, היו אמורים להציב אותי על א1 החל מתחילת יולי, ולמיטב ידיעתי זה טרם נעשה). יכול להיות שאפשר לקזז חלק מהסכום?אשמח לשמוע מה דעתך. אם זה לא אפשרי, אעביר את הסכום שציינת בהקדם.תודה וכל טוב,אירה----- "Veronic Levi" <VeronicL@Justice.gov.il> כתב: -----
אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Veronic Levi" <VeronicL@Justice.gov.il>
תאריך: 14/12/2010 14:28
נושא:
אירה שלוםלאחר שלחת אלינו את תאום ביטוח לאומי יצא שאת חייבת עוד יותר למשרד המשפטים הסכום החוב שיש להסדיר הוא 3396.39 ש"ח ניתן לפרוס בתשלומים , בשיקים לפקודת משרד משפטיםבברכה
ורוניק לוי
ס/מנהלת תחום בכיר(משכורת)
טל': 02-6466448
פקס: 02-6467013