Date : 12/29/2010 8:37:39 AM
From : "ira pinto"
To : ""Veronic Levi""
Cc : "hilae@justice.gov.il"
Subject : הנדון: RE: הנדון:
 הי ורוניק,

כתבתי לך לפני בערך שבועיים האם אפשר לקזז אותו מול החוב שהמשרד חייב לי - כי עדיין לא עדכנו לי דרגה א1 מאז יולי , וחיכיתי לתשובתך.

אם לא ניתן לקזז, אעביר לך צ'ק, אבל אשמח מאד אם יש אפשרות לקזז.

אודה מאד לתשובתך.

כל טוב,
אירה

----- "Veronic Levi" <VeronicL@Justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Veronic Levi" <VeronicL@Justice.gov.il>
תאריך: 29/12/2010 09:47
נושא: RE: הנדון:

אירה שלום
 
מה אם תשלום החוב שלך ?????????????
 

בברכה

ורוניק לוי

ס/מנהלת תחום בכיר(משכורת)

טל': 02-6466448

פקס: 02-6467013

 


From: irap@mail.gov.il [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Wednesday, December 15, 2010 7:50 PM
To: Veronic Levi
Cc: Hila Echerman
Subject: הנדון:

שלום ורוניק,
 
תודה על העדכון.
 
אשמח להתייעץ איתך - אני חושבת שהמשרד גם חייב לי כסף, כי היו אמורים לעדכן לי עליה בדרגה החל מחודש יולי 2010 (בעקבות שינוי של דרגת השיא של התקן ב-א1 ל-א2, היו אמורים להציב אותי על א1 החל מתחילת יולי, ולמיטב ידיעתי זה טרם נעשה). יכול להיות שאפשר לקזז חלק מהסכום?
 
אשמח לשמוע מה דעתך. אם זה לא אפשרי, אעביר את הסכום שציינת בהקדם.
 
תודה וכל טוב,
אירה
----- "Veronic Levi" <VeronicL@Justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Veronic Levi" <VeronicL@Justice.gov.il>
תאריך: 14/12/2010 14:28
נושא:

אירה שלום
לאחר שלחת אלינו את תאום ביטוח לאומי יצא שאת חייבת עוד יותר למשרד המשפטים הסכום החוב שיש להסדיר הוא 3396.39 ש"ח   ניתן לפרוס בתשלומים , בשיקים לפקודת משרד משפטים

בברכה

ורוניק לוי

ס/מנהלת תחום בכיר(משכורת)

טל': 02-6466448

פקס: 02-6467013