Date : 1/23/2011 8:40:40 AM
From : "ira pinto"
To : ""Hila Kugler-Ramot""
Subject : הנדון: FW: Invitation
Attachment : Image.1295771849957.jpg;Image.1295771849958.jpg;
 הייתי הולכת בכיף, אבל לא כרגע...

מה נשמע???

אני כל כך מתגעגעת. חשבתי אולי להגיע ליום ההולדת המשותפת בחודש הבא...

נשיקות!
אירה

----- "Hila Kugler-Ramot" <HilaKu@justice.gov.il> כתב: -----

אל: "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>, "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
מאת: "Hila Kugler-Ramot" <HilaKu@justice.gov.il>
תאריך: 23/01/2011 09:09
נושא: FW: Invitation

כנ"ל, האם תרצו ללכת?


From: minister [mailto:minister@most.gov.il]
Sent: Monday, January 17, 2011 6:08 PM
To: Hila Kugler-Ramot
Subject: Invitation

Adv. Hila Kugler Ramot

 
יךחל.jpg

image001.jpg


[הקובץ המצורף "image001.jpg" הוסר על ידי ira pinto/mail2]