Date : 10/14/2012 3:49:17 PM
From : "ira pinto"
To : "Hanan Erlich" , "Ira Pinto"
Cc : "Chana Leib" , "Hila Echerman"
Subject : ‏‏RE: הצטרפות מדינת ישראל ל-SHARE-ERIC

תודה רבה על התייחסותך,
כל טוב,
אירה


אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il

מ: Hanan Erlich ‏[HananE@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום ראשון 14 אוקטובר 2012 15:22
‏‏אל: Ira Pinto
Cc: Chana Leib; Hila Echerman
‏‏נושא: RE: הצטרפות מדינת ישראל ל-SHARE-ERIC

אירה, שלום

כפי שכתב סורל בהודעתו המצ"ב, מאחר והצעת המחליטים מזכירה במפורש כי –

מימון השתתפות מדינת ישראל בפרויקט עד סוף שנת 2013 יתוקצב על ידי המשרד לאזרחים ותיקים בכפוף לחוק חובת המכרזים, התשנ"ב 1992 ותקנותיו ובכפוף לכל דין. ,

 

ובכפוף להסברו כי ההתקשרות תיעשה כמיזם משותף לפי תקנה 3(30), איני רואה מניעה .

 

בברכה

 

חנן ארליך

יעוץ וחקיקה (יעוץ)

משרד המשפטים

טל. 02-6466282

נייד 0506-217353

פקס 02-6466386

 

From: Ira Pinto
Sent: Wednesday, September 12, 2012 5:40 PM
To: Hanan Erlich
Cc: Chana Leib; Hila Echerman
Subject: RE: הצטרפות מדינת ישראל ל-SHARE-ERIC

 

הי חנן,

 

מקווה ששלומך טוב.

 

בזמנו פניתי אליך בנוגע להיבטים מסוימים של דיני מכרזים שעלו בהקשר של הצטרפות ישראל לארגון האירופי SHARE-ERIC, ואף השתתפת בישיבה בנושא זה בחודש יולי 2011 במשרד לאזרחים ותיקים. כעת קיבלנו פניה מהמשרד לאזרחים ותיקים שבכוונתם להצטרף לארגון ולהעביר החלטת ממשלה בנושא (רצ"ב פנייתם).

 

האם זכור לך אם יצא לך לגבש עמדה בנושא זה בזמנו? האם אתה רואה כעת מניעה מהצטרפות לארגון?

 

תודה רבה, ובברכת שנה טובה,

אירה

 

From: Hanan Erlich
Sent: Thursday, June 30, 2011 12:36 PM
To: Ira Pinto
Cc: Noam Schreiber
Subject: RE: הצטרפות מדינת ישראל ל-SHARE-ERIC

 

שלום

לגבי השתתפות, כנראה שאוכל להגיע למשך שעה (לאחר מכן אני צריך להיות בכנסת.)

לגבי עמדה, איני יודע אם אספיק לעבור על החומר. כוונתי בעיקר להבין את המערכות והדינמיקות הנוגעות לענין, לשם בחינה עתידית, בהיבט של דיני המכרזים, של סוגיית הנציג הישראלי בפורום. 

 

ב ב ר כ ה

 

חנן ארליך

 

יעוץ וחקיקה (יעוץ)

משרד המשפטים

טל. 02-6466282

נייד 0506-217353

פקס 02-6467028

 

 

 


From: Ira Pinto
Sent: Thursday, June 30, 2011 12:32 PM
To: Hanan Erlich
Cc: Noam Schreiber
Subject: FW: הצטרפות מדינת ישראל ל-SHARE-ERIC

שלום חנן,

 

בהמשך למייל של סורל, אשמח לשמוע מה עמדתך לגבי הנושאים העולים מההסכם עם SHARE-ERIC וכמובן אשמח מאד אם תוכף להצטרף לישיבה ביום שני הקרוב.

 

תודה וכל טוב,

אירה

 

 

אירה פינטו, עו"ד

היחידה להסכמים בינלאומיים ותביעות בינלאומיות

משרד המשפטים

טל: 03-6899724

נייד: 050-6218083

פקס: 02-6467597 

דוא"ל: irap@justice.gov.il

P Please do NOT print me unless you really have to

 


From: סורל הרלב [mailto:sorelH@pmo.gov.il]
Sent: Thursday, June 16, 2011 11:12 AM
To: Hanan Erlich
Cc: Ira Pinto
Subject: FW: הצטרפות מדינת ישראל ל-SHARE-ERIC

חנן שלום,

 

בהמשך לשיחתנו-

הישיבה תתקיים ביום 4.7.2011 שעה 11:00, ונשמח אם תוכל להצטרף.

מצורף חומר רקע.

אני לרשותך בכל שאלה.

 

סורל

 

From: סיגלית בגיזדה
Sent: Sunday, June 12, 2011 3:27 PM
To: סורל הרלב
Subject: FW: הצטרפות מדינת ישראל ל-SHARE-ERIC

 

 

 

From: סיגלית בגיזדה
Sent: Sunday, June 12, 2011 3:24 PM
Subject: FW: הצטרפות מדינת ישראל ל-SHARE-ERIC

 

 

שלום רב,

 

לקראת הישיבה שנקבעה במשרד לאזרחים ותיקים ביום 4.7.2011 שעה 11:00 בנושא הצטרפות מדינת ישראל ל-SHARE-ERIC, מצורף לעיונכם חומר רקע.

 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

 

בברכה,

המשרד לאזרחים ותיקים