אירה, שלום
כפי שכתב סורל בהודעתו המצ"ב, מאחר והצעת המחליטים מזכירה במפורש כי –
מימון השתתפות מדינת ישראל בפרויקט עד סוף שנת 2013 יתוקצב על ידי המשרד לאזרחים ותיקים בכפוף לחוק חובת המכרזים, התשנ"ב 1992 ותקנותיו ובכפוף לכל דין. ,
ובכפוף להסברו כי ההתקשרות תיעשה כמיזם משותף לפי תקנה 3(30), איני רואה מניעה .
בברכה
חנן ארליך
יעוץ וחקיקה (יעוץ)
משרד המשפטים
טל. 02-6466282
נייד 0506-217353
פקס 02-6466386
From: Ira Pinto
Sent: Wednesday, September 12, 2012 5:40 PM
To: Hanan Erlich
Cc: Chana Leib; Hila Echerman
Subject: RE: הצטרפות מדינת ישראל ל-SHARE-ERIC
הי חנן,
מקווה ששלומך טוב.
בזמנו פניתי אליך בנוגע להיבטים מסוימים של דיני מכרזים שעלו בהקשר של הצטרפות ישראל לארגון האירופי SHARE-ERIC, ואף השתתפת בישיבה בנושא זה בחודש יולי 2011 במשרד לאזרחים ותיקים. כעת קיבלנו פניה מהמשרד לאזרחים ותיקים שבכוונתם להצטרף לארגון ולהעביר החלטת ממשלה בנושא (רצ"ב פנייתם).
האם זכור לך אם יצא לך לגבש עמדה בנושא זה בזמנו? האם אתה רואה כעת מניעה מהצטרפות לארגון?
תודה רבה, ובברכת שנה טובה,
אירה
From: Hanan Erlich
Sent: Thursday, June 30, 2011 12:36 PM
To: Ira Pinto
Cc: Noam Schreiber
Subject: RE: הצטרפות מדינת ישראל ל-SHARE-ERIC
שלום
לגבי השתתפות, כנראה שאוכל להגיע למשך שעה (לאחר מכן אני צריך להיות בכנסת.)
לגבי עמדה, איני יודע אם אספיק לעבור על החומר. כוונתי בעיקר להבין את המערכות והדינמיקות הנוגעות לענין, לשם בחינה עתידית, בהיבט של דיני המכרזים, של סוגיית הנציג הישראלי בפורום.
ב ב ר כ ה
חנן ארליך
יעוץ וחקיקה (יעוץ)
משרד המשפטים
טל. 02-6466282
נייד 0506-217353
פקס 02-6467028
From: Ira Pinto
Sent: Thursday, June 30, 2011 12:32 PM
To: Hanan Erlich
Cc: Noam Schreiber
Subject: FW: הצטרפות מדינת ישראל
ל-SHARE-ERIC
שלום חנן,
בהמשך למייל של סורל, אשמח לשמוע מה עמדתך לגבי הנושאים העולים מההסכם עם SHARE-ERIC וכמובן אשמח מאד אם תוכף להצטרף לישיבה ביום שני הקרוב.
תודה וכל טוב,
אירה
אירה פינטו, עו"ד
היחידה להסכמים בינלאומיים ותביעות בינלאומיות
משרד המשפטים
טל: 03-6899724
נייד: 050-6218083
פקס: 02-6467597
דוא"ל: irap@justice.gov.il
P Please do NOT print me unless you really have to
From:
סורל הרלב [mailto:sorelH@pmo.gov.il]
Sent: Thursday, June 16, 2011 11:12 AM
To: Hanan Erlich
Cc: Ira Pinto
Subject: FW: הצטרפות מדינת ישראל
ל-SHARE-ERIC
חנן שלום,
בהמשך לשיחתנו-
הישיבה תתקיים ביום 4.7.2011 שעה 11:00, ונשמח אם תוכל להצטרף.
מצורף חומר רקע.
אני לרשותך בכל שאלה.
סורל
From:
סיגלית בגיזדה
Sent: Sunday, June 12, 2011 3:27 PM
To: סורל הרלב
Subject: FW: הצטרפות מדינת ישראל ל-SHARE-ERIC
From:
סיגלית בגיזדה
Sent: Sunday, June 12, 2011 3:24 PM
Subject: FW: הצטרפות מדינת ישראל ל-SHARE-ERIC
שלום רב,
לקראת הישיבה שנקבעה במשרד לאזרחים ותיקים ביום 4.7.2011 שעה 11:00 בנושא הצטרפות מדינת ישראל ל-SHARE-ERIC, מצורף לעיונכם חומר רקע.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.
בברכה,
המשרד לאזרחים ותיקים