אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 18/01/2011 07:06
נושא: RE: הנדון: RE: הנדון: מחשב
בשמחה יקירתי בוקר אור
From: irap@mail.gov.il [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Monday, January 17, 2011 11:43 PM
To: Einat Ronen
Subject: הנדון: RE: הנדון: מחשב
תודה!
חיבוק בחזרה, לילה טוב :)----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----
אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 17/01/2011 09:55
נושא: RE: הנדון: מחשב
בוקר טוב אירהדנה נוסעת עם רכב אז תוכל הלביא לך את המחשבחיבוק
תודה :)
From: irap@mail.gov.il [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Sunday, January 16, 2011 6:32 PM
To: Einat Ronen
Subject: הנדון: מחשב
----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----
אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 16/01/2011 16:33
נושא: מחשב
אירה יקרהדיברתי עם דנה היא אמרה שהיא עדיין לא יודעת אם היא תגיע עם רכב מחר ותוכל לקחת את המחשבמחר בבוקר היא תעדכן אותי אם היא עם רכב ואכתוב לך האם המחשב בדרך אליך.....שיהיה ערב נעיםעינת