Date : 1/18/2011 2:04:12 PM
From : "ira pinto"
To : ""Einat Ronen""
Subject : הנדון: RE: הנדון: RE: הנדון: מחשב
 עינת היקרה,

נראה שאני לא זוכרת את הסיסמה שלי למחשב...

יכול להיות שאמרתי לך אותה בזמנו?


----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 18/01/2011 07:06
נושא: RE: הנדון: RE: הנדון: מחשב

בשמחה יקירתי בוקר אור


From: irap@mail.gov.il [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Monday, January 17, 2011 11:43 PM
To: Einat Ronen
Subject: הנדון: RE: הנדון: מחשב

תודה!

חיבוק בחזרה, לילה טוב :)

----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 17/01/2011 09:55
נושא: RE: הנדון: מחשב

בוקר טוב אירה
דנה נוסעת עם רכב אז תוכל הלביא לך את המחשב
חיבוק


From: irap@mail.gov.il [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Sunday, January 16, 2011 6:32 PM
To: Einat Ronen
Subject: הנדון: מחשב

תודה :)

----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 16/01/2011 16:33
נושא: מחשב

אירה יקרה
דיברתי עם דנה היא אמרה שהיא עדיין לא יודעת אם היא תגיע עם רכב מחר ותוכל לקחת את המחשב
מחר בבוקר היא תעדכן אותי אם היא עם רכב ואכתוב לך האם המחשב בדרך אליך.....
שיהיה ערב נעים
עינת