גם מעולה :)
כנ"ל - ראי את ההערות שלי לגבי התאריכים (יום לפני ויום אחרי) והשמטת "לכל המשתתפים" וכו'.
בשורה השניה חסרה "ב" - להשתתפותכם בביקור
אגב, אם את רואה שזה לוקח זמן עם המינוי של מחליף ליצחק, אפשר לשלוח לשלושת הנציגים הנוספים ואח"כ לשלוח בנפרד לנציג הנוסף (ולעדכן את כולם מי נוסע עם מי, שיוכלו לתאם)
----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----
אל: <irap@mail.gov.il>, "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 05/10/2010 16:26
נושא: טיוטא למשתתפי ביקור לימודי - גישת האזרחים למידע במערכת בתי המשפט ולמערכות של סיוע משפטי
הי אירה
אני שולחת עוד מכתב שהשלמתי ונראה לי שזהו עם השניים הנוספים אסתדר
אעשה עוד חיפוש ואנסה שוב למצוא את ההזמנות והאג'נדות
ערב
נעים
תודה רבה
עינת
[הקובץ המצורף "גישת האזרחים למידע במערכת בתי המשפט ולמערכות סיוע משפטי 27.doc" הוסר על ידי ira pinto/mail2]