תודה רבה!
________________________________________
מ: Miriam Blumental [MiriamBl@Justice.gov.il]
נשלח: יום רביעי 01 פברואר 2012 10:37
עד: ira pinto
נושא: RE: חניה בנתב"ג במקום מונית
מאושר
בברכה,
מרים בלומנטל
miriambl@justice.gov.il
________________________________
From: ira pinto [
mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Tuesday, January 31, 2012 8:33 PM
To: Miriam Blumental
Cc: Ira Pinto
Subject: חניה בנתב"ג במקום מונית
שלום מרים,
אני טסה בשבוע הבא לבריסל מטעם העבודה, ל-3 ימים (יוצאת במוצ"ש בלילה וחוזרת בשלישי בלילה, סה"כ קצת יותר מ-3 יממות). אני גרה בגבעת יערים, ואין מכאן תחבורה ציבורית בשעות הערב והלילה, כך שעל מנת להגיע לנתב"ג עלי לקחת מונית עד צומת הראל ומשם מונית נשר, סה"כ לפחות 100 ש"ח לכל כיוון.
אבקש לבדוק את האפשרות לקבל החזר על חניה בחניון לטווח ארוך בנתב"ג, שלפי החישוב שלי זה יהיה כרוך בסכום יותר נמוך, וגם יחסוך לא מעט זמן.
תודה מראש וכל טוב,
אירה
________________________________
מ: Miriam Blumental [MiriamBl@Justice.gov.il]
נשלח: יום שני 16 ינואר 2012 10:51
עד: Ira Pinto
עותק לידיעה: 'sarite@inbal.co.il'; Michal Sina
נושא: ביטוח עבור פרץ סגל
שלום רב,
מצורף ביטוח נסיעה עבורך וכתב כיסוי נסיעות לחו"ל (בתפקיד בלבד)
נסיעה טובה
בברכה,
מרים בלומנטל
miriambl@justice.gov.il<UrlBlockedError.aspx>