Date : 11/1/2011 6:14:38 AM
From : "ira pinto"
To : "Hila Echerman"
Subject : RE: קושי מול המנכ"ל בנוגע לשליחת נציגים מהמשרד לתת הועדה המשפטית עם האיחוד בבריסל

היי, בסדר גמור,תודה על העדכון.
מסכן איתן, מקווה שירגיש יותר טוב.
נשיקות
________________________________________
From: Hila Echerman [hila.echerman@gmail.com]
Sent: Tuesday, November 01, 2011 7:15 AM
To: Ira Pinto
Subject: Fwd: קושי מול המנכ"ל בנוגע לשליחת נציגים מהמשרד לתת הועדה המשפטית עם האיחוד בבריסל

הי אירה,
אתמול כתבתי לשביט על הקושי מול המנכ"ל. זה היה נראה לי נכון יותר ליידע אותה לפני שמה"ח פונה אליו. אני מסכימה עם גישתה לקיים איתו פגישה. איידע אותך מתי.
היום אהיה עם איתן בבית-יש לו חום כמעט 40, אהיה זמינה בנייד כמו תמיד.
יום טוב

---------- Forwarded message ----------
From: Hila Echerman <hila.echerman@gmail.com<mailto:hila.echerman@gmail.com>>
Date: 2011/10/31
Subject: Re: קושי מול המנכ"ל בנוגע לשליחת נציגים מהמשרד לתת הועדה המשפטית עם האיחוד בבריסל
To: Shavit Matias <shavit.matias@gmail.com<mailto:shavit.matias@gmail.com>>


בסדר גמור, אשמח לסיוע שלך בנושא.
האם לבקש ממשרד החוץ שלא יקדמו שיחה איתו?

2011/10/31 Shavit Matias <shavit.matias@gmail.com<mailto:shavit.matias@gmail.com>>
הילה הי
אני מציעה כי אנסה קודם כל לקבוע פ"ע השבוע בו נשב את ואני עם המנכ"ל ונציג  בפניו הנושא. מה את חושבת?
שביט

CONFIDENTIALITY
The information contained in this email and in any files transmitted with it are confidential and are intended only for the addressee.If you have received this email in error, please let the sender know by replying by email or by telephone, and then delete it from your system.

From: Hila Echerman [mailto:hila.echerman@gmail.com<mailto:hila.echerman@gmail.com>]
Sent: Monday, October 31, 2011 9:28 PM
To: Shavit Matias
Subject: קושי מול המנכ"ל בנוגע לשליחת נציגים מהמשרד לתת הועדה המשפטית עם האיחוד בבריסל

שביט שלום,

רציתי להתייעץ איתך בנוגע לקושי שיש לי לגרום למנכ"ל לאשר נסיעה של משתתפים לתת הועדה עם האיחוד האירופי:

ב- 23 בנובמבר תתכנס תת הועדה המשפטית בין ישראל לאיחוד האירופי בבריסל. מאז קביעת המועד למפגש אנו בקשר שוטף עם לשכת המנכ"ל בנושא ומעדכנים אותם לבקשתם. פניתי למנכ"ל בבקשה לבדוק את האפשרות שישתתפו בדיון בבריסל גורמים מקצועיים מעבר להשתתפותי כיו"ר תת הועדה על מנת שהדיון בבריסל יהיה כמה שיותר אפקטיבי כפי שנעשה בעבר. לצערי נעניתי כי הוא מאשר אך ורק נציג אחד מטעם המשרד.

לדעתי המנכ"ל טרם נחשף לעבודה מול האיחוד האירופי ולחשיבות המדינית והמקצועית של קשרים אלו (להזכירך מאז מבצע עופרת יצוקה הקשרים עם האיחוד התקררו מאוד-תאריך שתואם את תחילת כהונתו כמנכ"ל). כעת משרד החוץ מבקש לחדש את מפגשי תתי הועדות של ה- ENP ולתת הזדמנות לתחילת תהליך התקרבות עם האיחוד. לצערי לא היה דיון ברמת מנכ"לים בנושא (גם לא ברמה פקידותית באופן מסודר ומקיף).

שבוע שעבר קיימנו ישיבת הכנה עם כל הגורמים המקצועיים ממשרדנו וממשרדים שונים על מנת לגבש את האג'נדה למפגש. היום קיימתי ישיבה עם מנהלת מחלקת ארגונים אירופים במשרד החוץ (ציקי רימון) לקראת תת הועדה המשפטית, במסגרתה קיימנו גם שיחת ועידה עם רונן גיל אור מספר 2 בבריסל. במהלך הישיבה הם ביקשו להתעדכן בהכנות לתת הועדה וכן במשלחת שתצא לבריסל. הסברתי את המצב לעת עתה והביעו חשש שהדיון לא יהיה מספיק אפקטיבי אם לא יישתתפו בו גורמים מקצועיים מעבר להשתתפותי ואף ייתפס בצד האירופי שאנו לא מעניקים חשיבות מספקת לשת"פ עימם. כפי שאת יודעת אוכל לייצג כמיטב יכולתי כל נושא שיידרש אך ללא ספק זאת לא היתה הכוונה שלנו כאשר יצרנו את תת הועדה הזו אשר אמורה לשמש כפלטפורמה לשיח מקצועי בין גורמים ישראלים לגורמים אירופים.

ציקי הציעה שמנכ"ל חוץ ידבר עם המנכ"ל שלנו (ומנכ"ל בט"פ-שכן הנושאים העולים בתת הועדה הם גם נושאי משפט וגם בט"פ) על מנת להסביר את החשיבות המדינית של שת"פ מקצועי במסגרת ה- ENP.

אני חושבת ששיחה כזו יכולה לסייע למנכ"ל להבין שמדובר בתהליך כלל ממשלתי להתקרבות לאיחוד ואנו לוקחים חלק בתהליך מורכב וחשוב זה. חשבתי שאולי גם שיחה ממך יכולה לסייע או קיום ישיבה איתו בנושא. (אני חשה שיש לנו בעיה רצינית עם נסיעות במשרד וזה מאוד מקשה על העבודה המקצועית שאנו ביחידה מנסים לקדם במספר רב של נושאים, עד כה טיפלנו לגופו בכל בעיה של נסיעה לחו"ל אך ללא ספק יש צורך בטיפול רוחבי בנושא-אולי לקראת הדיון בתוכנית העבודה שלנו).

אשמח למחשבותיך בנושא.

תודה מראש,
הילה