אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Miri Lis" <MiriL@justice.gov.il>
תאריך: 20/10/2010 15:20
נושא: RE: הנדון: ראו בבקשה הקובץ המצורף
הי אירה,רציתי לברך אותך במזל טוב ענקי... הילד (טפו טפו, כך עושים נגד עין הרע, בכל אופן כך אמרו לי חברים) מקסים, תמונות מדהימות, גם שביט רצתה לברך אותך באופן אישי. מה שקרה זה שפשוט שביט בחו"ל ועל כן לא חזרתי לטלפן אלייך שוב כי תארתי לעצמי שאת מאוד עסוקה. אני יודעת טוב טוב מזה אמא טריה ועייפה ובעיקר מאושרת. חכי שיהיו לך שניים תהיי מאושרת כפליים.נשיקות,מירי,
From: irap@mail.gov.il [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Wednesday, October 20, 2010 3:18 PM
To: Miri Lis
Subject: הנדון: ראו בבקשה הקובץ המצורף
הי מירי,קיבלתי את ההודעה שלך, תודה, וניסיתי להתקשר איזה יום, אבל לא היית. כשיהיה לכן נח, אשמח לנסות לדבר...יום טוב,אירה----- "Miri Lis" <MiriL@justice.gov.il> כתב: -----
אל: "Yehida Ben Leumi" <YehidaBenLeumi@justice.gov.il>
מאת: "Miri Lis" <MiriL@justice.gov.il>
תאריך: 20/10/2010 14:11
נושא: ראו בבקשה הקובץ המצורף
<<Fax Server 20.tif>>
[הקובץ המצורף "Fax Server 20.tif" הוסר על ידי ira pinto/mail2]