Date : 10/10/2010 9:10:37 AM
From : "ira pinto"
To : ""Einat Ronen""
Subject : הנדון: ספרייה

לא חייבים חותמת מיוחדת (אפשר אם את רוצה לבקש ממירי, יש לה חותמת עם תאריך, אבל אף פעם לא עשיתי את זה). צריך לחתום ולהחזיר לילנה את הטופס החתום (ולשמור עותק של המכתב בקלסר).
 
לא זוכרת איך נקרא הקובץ, זה אמור להיות הקובץ ההאחרון שם בתיקיה. מרץ נשמע הגיוני :)
 
תיקי עיכוב הליכים באמת לוקחים זמן, במיוחד בהתחלה, אבל לי זה לקח זמן גם אחר כך... אבל לפחות זה משהו מאד שונה מהשגרה הרגילה של העבודה.
 
יום מקסים!
----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>, "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 07/10/2010 11:23
נושא: ספרייה

היי אירה
1. ספרים חדשים שמגיעים אני אמורה להחתים אותם בחותמת כלשהי של משרד המשפטים?
2. עידכנתי בטבלה שכתוב עליה מרץ 2010 זו הרשימה שאני אמורה לעדכן את השמות ואת ההשאלה ?
 
 
 
תודה
יום נעים ושקט
עינת