היי חנה,
עברתי על התשומות, עבודה מצוינת, תודה רבה רבה!
אני לא מגיעה מחר לצערי, לדניאל עדיין יש חום, אגיע רק ביום שני, ומחר אנסה לעבוד מהבית, כמה שאצליח.
אשמח מאד לעזרתך הטובה עם התשומות (רצ"ב מסמך עם קצת הערות לטיפולך) ואם תוכלי להתחיל להכין לי קלסר (אפשר בעזרת יאיר אם הוא פנוי). יש אצלי בחדר קלסר (אדם נדמה לי) של תת-הוועדה הקודמת, יכול להיות שיש שם חלק מהחומרים, ואפשר פשוט להשתמש בו (ולהוציא את החומרים הלא
רלוונטיים). זה מה שצריך להיות שם:
- האג'נדה הסופית כשתתקבל
- תשומות סופיות כשנסיים (3)
- כל המכתבים והמסמכים הרלוונטיים שנזכרים בתשומות (3 סמים, UNCAC, הבקשה האחרונה ל-TAIEX, הנוסח האחרון של הצהרה משותפת (ב-ENP/שדרוג יחסים/הצהרה משותפת) - ב-3 עותקים
- טבלת השיחות הטכניות
- AP
- סיכום באנגלית ואג'נדה של תת הוועדה האחרונה וגם של הקודמות
- סיכום ישיבת הכנה
- מכתב מקבוצת עבודה 29 (הגנה על מידע אישי) שמזמין את ישראל להיות נוכחת במפגשים בנושאים מסוימים (ENP/data protection/working party)
שוב המון תודה,
נדבר מחר ושיהיה שבוע מצוין,
אירה
מ: Chana Leib [chanale@justice.gov.il]
נשלח: יום שלישי 15 נובמבר 2011 15:21
עד: Hila Echerman; ira pinto; Ira Pinto
נושא: תשומות לתת ועדה
היי הילה ואירה,
מצ"ב מסמך התשומות לתת ועדה העדכני (והמשודרג)
J
יש כמה פינות קטנות לסגור, אבל סה"כ אני חושבת שהמצב לא רע בכלל.
הילה- בהצלחה מחר עם המעבר!
נהיה בקשר,
חנה